Skip to main content

Hallo iedereen,

In mijn klas zit een jongen waaraan ik de hele tijd denk. Ik kam nog een keer extra mijn haar of douche nog effe snel een extra keer. Ik denk steeds weer "ik moet er goed uitzien voor hem".  Ik ben homo dus ik val op jongens, maar ik vind hem niet super aantrekkelijk eruit zien. Ik ben vrienden met hem enzo maar meer ook niet. 

Heeft iemand een idee waarom ik steeds denk dat ik er goed voor hem moet uit zien?

 

Btw hij weet niet dat ik homo ben en ik weet niet wat hij is.

Stel vragen als het niet duidelijk is!

Ben je misschien verliefd op hem? Vaak als iemand verliefd is wil hij/zij een goede indruk achterlaten of er gewoon goed uitzien bij die persoon ook denkt hij/zij vaak aan de persoon waarop die verliefd is.


Hallo jaivy,

Bedankt voor je reactie. Als ik aan hem denk krijg ik wel een fijn gevoel maar ik vind hem niet super aantrekkelijk qua uiterlijk.


Hij heeft mij trouwens gisteren gevraagd of ik een weekendje mee wilde op vakantie naar Groningen. Normaal doen we dat soort dingen nooit. Misschien voelt hij ook iets?

 


Je hoeft niet perse iemand heel knap te vinden om verliefd te worden. Dus mogelijk ben je verliefd, maar dat kan jij het beste beoordelen.

Oh wel lief van hem dat hij jou meevraagt. Als je dat leuk vindt kan je met hem meegaan toch? Dan kunnen jullie elkaar ook beter leren kennen op die manier.


Hoi Bamischijf123,

 

Ik denk dat jij gewoon op hem verliefd bent en er daarom goed uit wilt zien. Ik zou zeker mee gaan naar Groningen, het zou namelijk zomaar kunnen dat hij ook iets voor jou voelt. Zelf heb ik hier ook mee te maken gehad alleen dan anders om, een jongen vond mij dus leuk, alleen ik hem niet echt, meer gewoon als vrienden. Veel succes! Ik hoop dat jij hier iets aan hebt!

 

Groetjes,

Anoniempje2222


Beste Jaivy,

Opnieuw bedankt voor je reactie.

ik heb ook meteen gezegd dat ik mee wilde want het lijkt me leuk en dan kunnen zoals jij al zei, beter leren kennen.

Misschien ben ik verliefd. Ik ga het denk ik zien aankomend weekend.


Hallo anoniempje2222,

Ten eerste bedankt voor je reactie.

Ik ga dus sowieso mee naar Groningen. Ik ga me dan niet opeens anders gedragen naar hem toe.Eerst ga ik proberen er achter te komen of hij op jongens valt en wanneer dat zo is of hij mij leuk vindt. Want als hij geen homo is of mij niet leuk vindt wil ik graag dat de vriendschap blijft. Net zoals jij had met een vriend van jouw. 

Stel vragen wanneer iets nog onduidelijk is!


Reageer