Skip to main content

advies interesse in jongen

• May 6, 2025
  • 2 reacties
  • 75 Bekeken

Hoii, ik ben een meisje van 15. Ik heb interesse in een jongen in mijn vriendengroep. We spreken met een groep vrienden elke week af en soms bij hem thuis. Ik vind hem nog niet heel leuk, maar zou graag meer een op een contact hebben, om ooit eventueel een relatie te krijgen. Iemand tips en advies over wat ik moet zeggen en doen? Ik durf best met hem een gesprek te starten, maar het gaat nooit echt ergens over. Bedankt!

2 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 7, 2025

hoi heb hetzelfde nu een beetje met een meisje (ben een jongen) miss helpt het als ik vertel hoe het mij fijn lijkt om beter contact te krijgen.

je moet zwz wel echt zorgen dat die jongen weet dat je intresse hebt in hem, jongens zien dat niet heel snel (denk ik) heb nu namelijk het gevoel dat ik de enige ben die interesse geeft naar haar en zij niet terug naar mij. zorg ook dat wanneer je een gesprek met hem hebt dat je zorgt dat jullie allebei gewoon veel heropvolgende vragen stellen naar elkaar, wanneer ik namelijk een gesprek heb met dat meisje voelt het alsof ik altijd het gesprek moet leiden en dat is uiteindelijk best vermoeiend en niet leuk. 

heb jij nog advies voor mij? 

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 8, 2025

Inderdaad jongens zijn niet altijd snugger als het komt op de suggesties en hints van een meisje die de jongen leuk vindt. Dus soms moet je wat explicieter zijn.

Praten kan lastig zijn. Soms weet je niet wat je moet zeggen en wordt het ongemakkelijk. Je kunt dan bijvoorbeeld hem uitnodigen van hey ga je mee zwemmen of dit of dat doen. En dan tijdens zo'n activiteit kun je wel lollig tegen hem doen of wat ik leuk vind: hem aanraken op momenten dat het kan. Dan geef je ook best veel hints en veel jongens krijgen toch wel een leuk gevoel als een meisje ze aanraakt. B.v. gewoon dat je zijn hand pakt ofzo, hangt af van de situatie.

Laat je ons weten hoe het gaat? 😍