Skip to main content

Hallo, dit is de eerste keer dat ik hier iet op post dus ik hoop dat dit niet zo awkward overkomt zoals ik denk:sweat_smile: .

Ik heb op dit moment een lief. In het begin liep alles goed. We spraken geregeld af, ze respecteerden me en gingen zelf gemakkelijk een gesprek aan.

Nu is dit echter anders…. Ze negeren mij nu heel vaak, respecteren mij niet als genderfluïde, vragen niet hoe het is met mij en alles begint rond hen te draaien… Als ik dit probleem begin aan te kaarten bij hen veranderen ze het onderwerp direct of ze negeren mij gewoon compleet voor een dag of 2-3. 

Ik weet nu echt niet meer wat ik moet doen. Dit is al een paar maanden gaande. Advies zou heel erg welkom zijn:slight_smile:

Alvast bedankt om dit te lezen...

Ingewikkeld bericht, is lastig om hier echt iets van te maken.
Maar als ik het goed begrijp, ben jij simpel gezegd, niet heteroseksueel, je bent uit de kast gekomen, en vrienden negeren je nu.

Als ik het goed begrepen heb, is mijn advies aan jou, betere vrienden zoeken, vrienden die je wel respecteren, en vrienden die voor jou situatie begrip hebben. Natuurlijk gaat dat niet ff 1,2,3, maar ik geloof dat jij een lieve en chille, gast, meid, het bent, dus komt goed!

Maar probeer ook met je vrienden te bespreken, niet in de hele groep, maar individueel met je vrienden of je gevoel klopt, het gevoel dat je vrienden om je heen lopen, en vragen wat hiervoor de oorzaak is.

Hopelijk gaat dit wat helpen, lmk ;)


Bedankt voor dit te melden! Nu ik teruglees merk ik ook dat dit geen duidelijk bericht is….

Wat ik bedoelde is dat mijn lief zich zo gedraagt tegenover mij… Ik ben alleen nog maar uitgekomen naar hem. Ik ben nog niet uitgekomen naar familie of vrienden, ik weet dat zij dit niet zullen accepteren dus ik hou het liever nog voor mezelf… 

Toch bedankt voor de reactie!:kissing_heart:


Reageer