Aantrekkelijker worden

  • 14 January 2018
  • 6 reacties
  • 285 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hee,
Dit is een vraag voor de meisjes! Ik ben een jongen van 17, maar word vaak als 'vriend' gezien ipv aantrekkelijk
Ben ook nog maagd en niet ontgroend maar wil wel graag

Hebben jullie tips om'aantrekkelijker' te worden voor meisjes?

Dankje!

6 reacties

Heyy,

Dat is naar, bekijk het positief: ze haten je niet! (Ja sorry maar ik ben gewoon zo’n persoon die alles positief wilt maken)
Als ik jou was zou ik gewoon lekker jezelf zijn, meisjes (o.a. ik) vinden dat meestal wel aantrekkelijk.
Probeer anders indruk te maken, maar doe niet overdreven.
Er bestaat ook zoiets als ‘friends with benefits’, misschien kan je goed bevriend raken met een meisje en blijkt het later dat jullie voor elkaar vallen.
En anders, stap gewoon lekker op een leuk meisje af en vraag contact, het ergste wat er kan gebeuren is dat ze nee zegt.
Als je bang bent dat ze nee zegt, probeer het dat op zo’n manier te vragen dat ze eigenlijk geen nee kan zeggen.
Maak bijvoorbeeld tijdens het stappen ofzo een foto met een leuk meisje (op haar telefoon) en vraag of ze die naar je wilt appen.

Kijk maar wat je er mee doet.
Dit is mijn mening/tips (ofzo)

XOXO
Heey, wat lastig voor je! Blijf vooral wie je bent, verander niet voor anderen. Misschien kan je soms iets meer proberen te flirten? Oog contact maken en lachen naar een meisje (niet te overdreven). Je kan het eerst proberen bij iemand die je niet echt kent, dan is het toch minder ongemakkelijk vind ik.
Blijf gewoon jezelf en hopelijk komt het allemaal goed! X
Ja, flirten ben ik niet zo goed in.. En bijvoorbeeld uitgaan is lastig vanwege mn leeftijd (heb ik al ander topic over geopend)
Bovendien word ik steeds onzekerder door mn gebrek aan ervaring terwijl ik toch helemaal niet lelijk of onaardig ben ofzo haha.. 😉
Je moet jezelf blijven dan komt het vanzelf!?? Xx
Reputatie 2
Badge +1

Ik ben zelf een meisje. Wat ik aantrekkelijk vind aan jongens is als ze zich zelf zijn en contact zoeken, dat hoeft niet veel te zijn gewoon soms  een lieve glimlach is al genoeg. Je een beetje plagen vind ik ook mega leuk!

Reputatie 1
Badge

Heyy

 

Ik ben een meisje. Ik vind aan jongens meestal aantrekkelijk dat ze gwn zicht zelf zijn. Als ze zich voor doen als iemand anders dan vertrouw ik ze nooit helemaal. Veder vind ik het echt geweldig als iemand met flirt.😉 Dat is echt de beste tip die ik je mee kan geven. 😏

 

Het is best logisch dat je nog niet ontmaagt of ontgroend bent. De af gelopen jaren worden de meeste mensen ontmaagd en ontgroend rond hun 18de 19de. En aangezien jij 17 bent komt het nog wel. En een tip niet te snel met iemand het bed in duiken als je binnen kort een relatie hebt. Je moet daar eerst maar eens heel goed over na denken

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Groetjes anoniem_x.o.x.o 

Reageer