aangerand, wat moet ik doen?

  • 20 November 2021
  • 2 reacties
  • 285 Bekeken

Badge

Ik ben een meisje van 13, ik bleef in het weekend bij mijn vriendje slapen. Maar toen ik lag te slapen had hij me aangeraakt op plekken dat ik niet echt fijn bij voelde. En ik had hem verteld dat ik pas na mijn 16 seks wilde hebben, maar hij zei dat zijn vader ook het op zijn 14 had gedaan. Hij was ook aan het opscheppen tegen zijn vrienden dat hij me had aangeraakt. Ik weet niet wat ik moet doen, het is ook gelukkig uit sinds gister, maar ik vind het lastig om erover te praten.


2 reacties

Hey!

Ik snap dat dit lastig voor je is. Heb je misschien een goede vriendin of zus of iemand anders die dicht bij je staat? Het lijkt me het beste dat er iemand is waar je je verhaal kwijt kan en die ook nog eens kan vragen na een tijdje hoe het met je is. Als je voelt dat je je verhaal kwijt kan en iemand je begrijpt helpt het heel veel!

Je kan ook natuurlijk nog een chat openen hier bij de kindertelefoon of natuurlijk even bellen!

Sterkte!

Lucas

Badge

Hey 

Ik snap hoe moeilijk het is om erover te praten maar het is wel belangrijk om te zeggen want hij is de persoon waarop ze op neerkijken dan en niet jij en zo lukt het hem ook minder snel om het bij andere te doen denk er over na. 
 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon n.a.v forumregel 7: het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

 

Reageer