aangekomen sinds relatie

  • 29 April 2024
  • 6 reacties
  • 93 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Hoi iedereen die dit topic leest.

 

Ik vroeg mij af of meerdere hier last van hebben.

 

Inmiddels heb ik al meer dan een half jaar een relatie met mijn vriend of eigenlijk al bijna 3 kwart jaar.

 

Sinds onze relatie gaat het echt super met mij: ik voel me zelfverzekerder, op school gaat het beter en zelfs tussen mij en mijn ouders.

 

Nou ben ik behoorlijk wat aangekomen, ik denk wel 10 of misschien wel 15 kilo, zijn er meer die dit hebben?

 

Mijn vriend vind het niet erg en noemt het knuffelspek, ik zelf vind het ook niet super erg maar veel meer erbij hoeft ook niet.

 

Liefs Kelly 


6 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Kelster 

Leuk dat het goed gaat met jullie relatie!
Ik denk niet dat je relatie er iets mee te maken heeft, het kan komen doordat je groeit, maar ik weet niet hoe oud je bent aangezien meisjes best vroeg al stoppen met groeien. Ben je ook langer geworden, en eet je voor de rest gezond? Dan hoef je denk ik geen zorgen te maken.

Reken ook je BMI uit, dan kun je kijken of je een gezond gewicht hebt.

Liefs ItzJustin

Reputatie 4
Badge +1

@ItzJustin  dankjewel voor je antwoord, ik ben 17 en mijn bmi is 26.9 dus 5 kilo te zwaar.... Heel eerlijk ik teken ervoor, maar meer hoeft er echt niet bij.

 

Ik weet zeker dat het door mijn relatie komt, er zijn enorm veel dingen en angsten die overwonnen zijn zoals: leeftijds verschil, een behoorlijk beschamend lichamelijk probleem van mijn kant en een behoorlijk donkere periode in T (mijn vriend) zijn leven. Nee er wordt nu echt goed, eigenlijk iets teveel van het leven genoten haha

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Heyyy

ja dit wordt wel eens vaker ervaren ook ik heb er last van en ik zie het vaak op TikTok voorbij komen. 
de meeste zeggen dat dit is omdat je je comfortabeler voelt met voor je partner eten etc en ja heel eerlijk ik en mijn vriendje snacken wat chips en snoep weg als we samen zijn hoor😂

 

maar ja t is dus normaal

 

xx

Reputatie 2
Badge

hoi @Kelster 

Dit is miss heel persoonlijk maar hoelang ben je en hoeveel weeg je want dat is best belangrijk.

En als je het niet erg vind dan moet je het toch gewoon negeren en anders gewoon beetje gaan gymmen als je het nodig vind. succes nog met je relatie

 

liefs pizzalover

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Kelster 

Heb je je BMI al berekent?

Liefs @Wees Jezelf Bij Mij 

Reputatie 4
Badge +1

@Pizzalover en @NoahLovesYou 

 

Ik ben behoorlijk lang namelijk 185 en weeg momenteel 92 kilo. Mijn bmi is dan 26.9

 

En idd ik heb er geen last van en mijn vriend noemt het knuffelspekjes, maar van mij hoeft er niks bij.

 

Ik vroeg me alleen af of er meerdere er last van hebben en als ik @Hello1 mag geloven hebben meerdere dat 🫣

Reageer