Skip to main content

Hey allemaal! Ben ik weer hoor, met mn gezeur.

Ik heb dus zegma ff hulp nodig. Ik heb nu al best een tijdje een crush op een hele leuke jongen uit mijn klas. Ik kijk dus vaak naar hem en soms zie ik hem ook naar mij kijken. Volgens een vriendin van mij, (laten we haar even Lisa noemen) is zijn verkering net uit. Dit weet ze doordat hij een elastiekje om zijn arm niet meer draagt. Toen vroeg ik: heeft hij een vriendin dan? En toen zij ze dus ja... Ik vind hem echt heel leuk, want hij is gewoon super lief. 

Wat moet ik nu doen om niet te aanstellerig zijn aandacht te trekken? Want hij kijkt zegma best veel, maar dat kan ook zijn omdat hij Lisa leuk vind.

Bye

Hoihoi,

Ik ben zelf een jongen (miss dat dat hetlpt ofz)

Wat ik zou doen, is gewoon als je een keer langs hem looopt in de gang of ergens anders iets van hoi zeggen. 

Ik heb een  beetje hetzelfde als jij gehad, en wat ik heb gedaan, ik heb gevraagd aan mijn mentor (of juf of meester op bs) die de klassenplattegrond maakt of ik bij haar in de buurt mocht zitten. En toen hebben ik en dat meisje wel wat meer contact gehad en later via snapchat enzo.

Maar het is vooral wat jij fijn vind. 

Laat maar weten hoe het is gegaan he?

Ik zit naast hem bij wiskunde. Hij praat best veel tegen mij en Lisa en hij kijkt ook vaak 

Hoihoi, hier ben ik weer.

Misschien kan je een keer in de pauze idk bij hem gaan staan?

Reageer