Hey! (ik ben een meisje, 16 jaar, zeg even wat jij bent)
ik heb 2 vragen/stellingen en ik ben benieuwd wat anderen ervan vinden & waarom.
Dit is voor de fun en een mening van meerdere kanten te bekijken… respecteer elkaars mening en kijk.
1> wat vinden jullie van een relatie maar dan dat je over het algemeen afspraken hebt dat je mag knuffelen & zoenen en zelfs seks hebben met anderen.
Mijn mening: Ik zou er zelf voor open staan in een serieuze & langdurende relatie. Niet het begin. Ik kan begrijpen dat na een tijdje je ook behoefte kan hebben aan fysiek contact met andere. ik vind geestelijke trouw belangrijker. Als ik mijn vriend een plezier ermee zou kunnen doen, waarom niet. Of mijzelf natuurlijk. Het zou wel met duidelijke afspraken zijn.
2> Wat vind je van mensen die nog nooit ervaring hebben gehad op het vlak daten& seks? Zou je zelf iemand zijn die ze date of heb je een voorkeur aan mensen met al enige ervaring? Of ben jij diegene en hoe voel jij je hierbij.
Mijn mening: Ik ben zelf diegene die echt amper ervaring heeft. Nog niet eens de hand van een jongen zijn hand vastgehouden. Ik heb het gevoel dat later hierdoor mensen verkeerde vooroordelen gaan hebben over mij en mij gaan afwijzen. Het heeft vele redenen zoals: ik ben nog nooit verliefd geweest, ik ontmoet amper nieuwe mensen, ik ben te onzeker, ect...