Vraag

3,5 maand in relatie en nog niet gezoend

  • 28 February 2022
  • 5 reacties
  • 121 Bekeken

Badge

Hallo ik ben dus een meisje van 15 jaar en ik heb een relatie met een meisje van 14 jaar (3 maanden verschil)

ondertussen hebben we nu al 3,5 maand verkering maar nog niet gezoend en ook geen kusje of zo en iedereen om mij heen doen dat al na een paar weken. 
Iemand tips?


5 reacties

Geef elkaar eerst een knuffel 

Badge

We geven elkaar op school altijd al een knuffel

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @Keekee,

Het is helemaal niet erg dat jullie nog niet gezoend hebben. Niet iedereen is er al klaar voor na een paar weken. Bij sommigen duurt het even. Misschien kun je aan je vriendin vragen of ze je zou willen zoenen. Als ze ja zegt: wacht op een romantisch moment (of maak er een) en zoen haar dan. Geef je grenzen aan. :) 

Hoop dat je hier iets aan hebt. 

xx Eenmeisje004 

 

Reputatie 4
Badge

Ten eerste: wil je het? Als je haar niet wil zoenen dan hoeft het ook niet. Als je het wel wil, moet je eerst weten of zij dat wil. Als zij het niet wil, doe dan maar niet, dat kan relaties kapot maken

Je zou haar wel moeten vragen of ze wil zoenen. Dat kan best eng zijn dus daarom is het handig om op haar lichaams taal te letten. Als ze er uit ziet als of ze wil, vraag het haar, en ga er gewoon voor.

hoe je het precies moet doen, kan ik je niet vertellen want dat ligt aan jullie. 

Ik wens je succes, 

groetjes, usernotfound

Reputatie 7
Badge +7

Heey,

het heeft voor mij maanden geduurd voordat we elkaar gezoend hebben, dat was best wel awkward tbh hahaha.. het is voor iedereen wanneer je er klaar voor bent. Ik was er toen gwn nog niet aan toe en hij eigenlijk ook niet dus we hebben het daarna ook nooit meer gedaan. Het is sws echt totaal niet iets om je voor te schamen hoor, je hoeft heus niet bepaalde dingen te doen om een serieuze relatie hebben. En doe dingen alleen als je het zelf leuk vind en wil, niet omdat mensen om je heen het ook doen:)

groetjes,

kwakend1tje

Reageer