Skip to main content

Hoii,

Ik ben een 14-jarige meid en ik ben lesbisch.  Ik had al maandenlang een crush op een meisje, zij is 20.  Ik heb haar online ontmoet en een aantal weken geleden hebben we elkaar in het echt ontmoet. We wonen op ongeveer 195 KM van elkaar vandaan. Ik heb haar toen gevraagd of ze mijn vriendinnetje wou worden en zij zei ook dat ze al een lange tijd verliefd op mij was. Sindsdien hebben wij een relatie. 

Mijn vriendinnetje en mij passen heel goed bij elkaar, we vinden veel dezelfde dingen leuk, we hebben dezelfde verwachtingen van elkaar in deze relatie en we zijn heel verliefd op elkaar.  Ze respecteert altijd mijn grenzen en ze vind mij heel belangrijk. Ik maak haar blij en zij maakt mij blij. We zijn onafscheidelijk en als we niet bij elkaar zijn, dan zijn we uren aan het chatten of videocallen.  

Een van mijn beste vriendinnen zei echter dat mijn vriendinnetje een groomer is. Ik vraag ik mij toch af of het wel kan. Of ik toch zou moeten doorgaan met deze relatie gezien het leeftijdsverschil.  Het is niet zo dat het leeftijdsverschil mij oncomfortabel maakt, maar vanwege de reactie van mijn omgeving. Mijn ouders vinden het helemaal goed en ze zeiden dat ze blij waren dat ik iemand had gevonden. Mijn besties vinden het blijkbaar apart. 

Groomers proberen vaak mensen van hun familie of vrienden te onderscheiden. Doet ze dit bij jou?
Of misschien vraagt ze je om dingen te kopen, of heb je het gevoel dat ze geheimen houd?
Misschien raakt ze je aan op intieme manieren? Niet persé seksueel. Maar dat ze je bvb op je buik, benen ofzo aanraakt? Zonder dat je dit wilt natuurlijk.
Misschien probeert ze je tot dingen te dringen?
Houd ze haar telefoon of laptop/computer geheim?
Zo niet, dan lijkt het me sterk dat ze een groomer is.

Ik zou niet super seksuele dingen doen. Het is best een groot verschil.
Maar zolang je haar vertrouwt, je blij bent. EN je ouders het goed vinden.
Zie ik persoonlijk geen probleem.
(Ik ben trwns een jongen van 14 als dat iets uitmaakt)

Duss als je een van die tekens zie, zou ik persoonlijk een beetje gaan indiepen op haar persoonlijk leven.
Misschien heeft ze dan meerdere slachtoffers? 
Als het kan zou ik op haar telefoon kijken daarvoor.

Hopelijk is ze niet een groomer.
Een fijne dag

Groetjes Jelle!
 


Reageer