Skip to main content
Vraag

2 vragen over vorige relatie

• August 10, 2025
  • 3 reacties
  • 98 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Heyyy. 
In mijn allereerst relatie, vroeg mijn vriend(op dat moment) om mijn borsten te laten zien. Ik wou niet en zei dat ook. Hij zei toen dat ik het had beloofd. Het kan zijn dat ik het ooit had gezegd maar ik wou het niet meer doen. Na een tijdje deed ik het toch. Ik wou niet dat het een foto was dus ik deed het tijdens het bellen. Dat deed ik toen dus wel vaker. Een keer maakte hij een screenshot. Waar ik heel boos over werd want ik zei nog dat ik dat niet wou. Maar na een tijdje raakte hij me ook aan op andere plekken toen we gingen afspreken. Ik kan me niet herinneren of ik elke keer zei dat ik het niet wou. Hij vroeg het een paar keer maar lang niet alle keren. Ook had ik sws 1 keer nee gezegd en ging hij gwn door. Door deze acties begon ik na dat het uit ging naaktfoto’s te sturen. Voor die naaktfoto’s/filmpjes moest ik vaak gaan masturberen. Door dat heb ik 2 verslavingen opgelopen(masturberen en  foto’s sturen). Ik ben van de 2e af gekomen maar de eerste niet. Dus 2 vragen eig. Heeft iemand tips om van de verslaving af te komen? En. Was het aanranding?

3 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 10, 2025

Als hij je aanraakte terwijl je dat zelf niet wilde is het aanranding inderdaad

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 11, 2025

Als hij je zonder toestemming aanraakte is dit aanranding inderdaad. Doe aangifte of laat ouders/vrienden het doen.

Om van je masturbeer verslaving af te komen zou ik dit doen: stel je doet het 1 keer per dag, probeer het dan bijvoorbeeld 2 weken lang het 5 keer per week te doen. Als dat goed gaat, ga je naar 4 of 3 keer per week net zolang tot je ervanaf bent.

Liefs matpat13 😁

Ab W
Forum|alt.badge.img+4
  • De Kindertelefoon
  • August 11, 2025

Hoi Nee.Is.Nee,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Prima usernaam heb je trouwens. Onthoud dat je er niet alleen voor staat.  De opmerkingen van Wolf en matpat kloppen helemaal, Jij bent de baas over jouw eigen lijf.

Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Ab W (De Kindertelefoon)