Vraag

2 vragen over 2 jongens

  • 4 June 2023
  • 4 reacties
  • 71 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo mensen. Ik heb een vraag over een jongen die gewoon een vriend is en een vraag over iemand die ik leuk vind.

 

Nou ik heb in een schaakclub een jongen ontmoet vorig jaar. We hebben echt heel weinig gepraat, bijna niks. Maar ik heb een paar maanden geleden weer contact met hem opgezocht online en hebben we af en toe online geschaakt. Ik vond het wel gezellig. Alleen het moet altijd van mijn kant komen. Hij komt zelf nooit met of ik kan schaken. Ik heb hem dus weer na een maand een bericht gestuurd of hij zin had om te schaken, maar kreeg geen antwoord. Drie dagen erna heb ik op een plagende maar ook grappige manier duidelijk gemaakt dat hij het mss is vergeten. Hij zegt dat als hij wat meer tijd heeft, dat hij weer met mij wilt schaken. Dit zei hij afgelopen maart en sindsdien heb ik niks meer gehoord. Ook heeft hij examens. Wat moet ik doen? Afwachten of?

 

Nu over degene die ik wel zie zitten. Ik heb het gevoel dat ik nogal ‘delusional’ ben haha. Maar ik wil jullie mening. Tijdens biologie had ik iets gezegd en hij maakt daar nu constant grappen over. Ons thema van biologie was voortplanting. Maar hij bedoelt het op een grappige manier. Ook heb ik het gevoel dat hij veel bij mij in de buurt is. Bijvoorbeeld dat als hij mij in de verte ziet aankomen, dan wacht hij even tot ik net langs kom en dan loopt hij opeens achter mij aan, en dit gebeurde vaker, ook buiten toen wij de enige waren. Heel soms kijkt hij ook naar mij. Wat kan dit betekenen? Heeft hij interesse of niet?  En het kwam ook al vanaf zijn kant. En hoe kan ik ook op een subtiele manier flirten maar niet dat het echt duidelijk wordt dat ik hem leuk vind?

 

Dankjewel voor het lezen van dit lange bericht<3


4 reacties

Reputatie 4
Badge +3

hey, 

de jongen van schaken zou ik afwachten tot hij initiatief neemt. De jongen van biologie zou ik wel mee beginnen met flirten. Hij vindt je wel leuk denk ik aan wat je vertelt is dat al wel te merken haha. Subtiel flirten is lastig maar de grootste tip lang oogcontact! laat hem het oogcontact verbreken. En verder hem een beetje plagen of mss subtiel compliment geven. Success hoop dat het iets wordt voor je!! 

groetjes, 

Anoniempie145

hey, 

de jongen van schaken zou ik afwachten tot hij initiatief neemt. De jongen van biologie zou ik wel mee beginnen met flirten. Hij vindt je wel leuk denk ik aan wat je vertelt is dat al wel te merken haha. Subtiel flirten is lastig maar de grootste tip lang oogcontact! laat hem het oogcontact verbreken. En verder hem een beetje plagen of mss subtiel compliment geven. Success hoop dat het iets wordt voor je!! 

groetjes, 

Anoniempie145

Super bedankt! Alleen begin ik nu te twijfelen, want vandaag zat hij achter mij en kon ik hem in de reflectie van mijn laptop zien. Maar ik zag m niet één keer kijken. En hoe kan ik hem terugplagen? En kan je voorbeelden opnoemen van subtiele complimentjes?

Reputatie 4
Badge +3

Hey,

Uhmm voorbeelden zijn wel lastig maar als hij iets zegt gwn n grap over hem maken of zn hulp vragen als je iets niet snapt ofz haha. Verder idk vind k zelf ook lastig mss heeft een van je vriendinnen n idee.

 

De groenten,

 

Anonienpie145

Hey,

Uhmm voorbeelden zijn wel lastig maar als hij iets zegt gwn n grap over hem maken of zn hulp vragen als je iets niet snapt ofz haha. Verder idk vind k zelf ook lastig mss heeft een van je vriendinnen n idee.

 

De groenten,

 

Anonienpie145

Dankjewel! Het ding is, mijn vriendinnen hebben echt een hekel aan hem plus denken ze dat ik iemand anders leuk vind omdat ik dat een paar maanden geleden heb gezegd. Maar toch bedankt je hebt mij wel wijzer gemaakt hahaha

Reageer