Hoi, 2 jongens vinden mij leuk ik noem ze voor het gemak 1 en 2. Ik ben nog niet klaar voor een relatie omdat mijn vorige niet goed was beindigd. Ik weet dat wat ik gedaan heb slecht is en niet verstandig maar ik weet niet meer wat ik kan doen en heb het gevoel alsof het universum mij trug pakt voor mijn actie.
1 vindt mij leuk en zit in mijn klas mijn hele klas zit ons ermee te plagen in mijn ogen. 2 vindt mij ook leuk en woont een steeg verder op. Ik heb gisteren met nummer 2 iets gedronken en heb hem daarna gezoend
nog geen minuut erna had ik er spijt van omdat ik weet dat 1 mij ook heel leuk vondt
ik heb het 1 verteld maar hij pakte het zoals verwacht niet heel goed op wat ik snap.
Nummer 2 vindt het goed van mij dat ik het verteld heb maar hij heeft er alleen maar profit van aangezien hij de gene is die ik gezoend heb. 1 was blij dat ik het verteld had maar heeft me verder op de dag geapt dat het niks meer tussen ons zou worden door wat ik gedaan had ik wou niks met 1 maar vondt het alsnog kut voor 1 omdat ik het ook niet zou willen.
1 vindt het een kut streek wat ik heel goed snap wat ik ook tegen hem heb gezegd. 1 gaat nu ineens afspreken met een goeie vriendin van mij wat ik ook een kut streek vindt omdat ik weet dat ik zo mijn streken heb maar wel een heel goed hart heb voor iedereen
daardoor ben ik ook niet boos op m'n goeie vriendin aangezien 1 ook haar vriend is en ik het dus niet ineens kan verbieden ofzo.