Skip to main content
Vraag

1ste kus

• March 25, 2025
  • 2 reacties
  • 123 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hee, ik ben een meisje van 18 ik heb met de carnaval voor eerst een jongen gezoend. We hebben na de carnaval nog contact gehouden en hij wilde graag afspreken maar ik durfde niet dus heb ik hem geblokt ik heb hier veel spijt van ma durf geen contact meer hem opgenomen iemand tips?  

2 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • March 26, 2025

Hee! Het is normaal dat je je zo voelt. Het kan spannend zijn als je voor het eerst met iemand zoent en daarna niet weet wat je moet doen. Je hoeft niet meteen iets te doen als je je er nog niet klaar voor voelt. Neem even de tijd om voor jezelf na te denken over wat je wilt. Als je later toch contact wilt opnemen, kan dat altijd.  Je kan hem eventueel een berichtje sturen om te vragen hoe het gaat en zien wat hij reageert. Het belangrijkste is dat je je goed voelt bij wat je doet.

Ik hoop dat dit helpt! 😊

Succes

Ellen

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • March 26, 2025

Is er een bepaalde reden waarom je hem hebt geblokt en geen contact meer wilt of gaat het meer om afspreken met een jongen in het algemeen?  Als je nog iets voor hem voelt, zou je toch opnieuw contact kunnen opnemen om ergens wat af te spreken.  Als hij toestemt, wil dat zeggen dat hij jou ook ziet zitten.  Weigert jij, dan weet je het ook meteen en moet je geen valse hoop koesteren.

Als je bang bent dat hij misschien dingen gaat doen die je niet wilt, spreek dan af op een plek waar veel mensen zijn.