Vraag

1e keer verliefd. Brief geven?

  • 12 April 2024
  • 5 reacties
  • 42 Bekeken

Reputatie 6
Badge +2

Hoi!

Ik ben nu voor de eerste keer in mn leven verliefd. Op iemand in mn klas. Ik heb een brief geschreven met de kernvraag; "wat vind je van mij?". Ik denk alleen niet dat ik het zal durven om maandag in zijn tas te stoppen(stiekem). Zal ik het doen? Heeft iemand tips? Alvast bedankt!

Boek


5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @boekenworm

Wie niet waagt wie niet wint. ;)

Als je het niet doet zal je ook nooit te weten komen of hij jou leuk vindt. Doe het als jullie bijvoorbeeld van lokaal moeten wisselen en loop dan langs zijn tas en laat het briefje er in vallen. Of vraag een vriend of diegene het in zijn tas wilt stoppen. Wat wel handig is om je naam op het briefje te schrijven, anders weet hij natuurlijk niet dat jij verliefd op hem bent. 

Succes! :) 

xx Eenmeisje004

Reputatie 7
Badge +2

Hey @boekenworm 

Niet schieten is altijd mis :P

ik geloof in je dat je het durft! stop het in zijn tas wanneer die niet kijkt of wanneer hij aar de wc moet!

veel suc6 ermee! en laat je het ons weten wat ie terug schrijft/zegt?

Fijne dagen en een knuf + groetjes van @Kingboy 🤠👑

Reputatie 7
Badge +4

Hoi meid, zeker doen!  Net wat @Eenmeisje004  zegt, nooit geschoten is altijd mis. Zeker als je het gevoel hebt dat hij jou misschien ook wel leuk vind :) succes !!

Knuf en groet, Maiskolfje X

Reputatie 6
Badge +2

Dankjewel voor de tips!

Reputatie 1
Badge

Heyy, je hoeft het niet perse in zijn tas te doen. Je zou het ook in zijn kluisje kunnen doen ipv in zijn tas. Je kunt net als wat Eenmeisje004 zegt ook het papiertje laten vallen en iemand het op laten rapen 

 

Veel succes ke kunt het!

Reageer