Vraag

18 jaar en nog nooit verkering gehad


  • Anonymous
  • 0 reacties

Beste forumleden,
Een lang verhaal. (Als je meteen mijn vragen wilt beantwoorden, scrol naar beneden) Maar dit is mijn verhaal en gevoel waar ik mee zit.

 

Ik ben een jongen van 18 jaar en ik heb letterlijk nog nooit verkering gehad.

Ik zit er heel erg mee en zit constant te piekeren hierover. Bijna overal waar ik naar kijk, zie ik stelletjes. Vaak zijn ze nog jonger dan ik. Ik wordt daar jaloers van (Niet vervelend jaloers).
 

Wat ik ook heb, (absoluut niet arrogant bedoeld) sommige mensen, familie of kennissen van mijn ouders zeggen dat ik er goed uit zie. En soms bij een winkel heb ik ook speciaal oogcontact met de caissière. (Ze lacht vaker, kijkt dieper in mijn ogen, soms blozen, zenuwachtig zijn of gewoon vaker kijken als ik er aan kom lopen.) Vaak waren de caissière’s behoorlijk knappe meiden. (Nogmaals, niet arrogant bedoeld, maar ik maak het echt mee:wink: )

 

En elke keer naar afloop heb ik dan gemixte gevoelens. Aan de ene kant heb ik heel blij. Ik krijg er wel een vrolijk gevoel van, maar aan de andere kant wordt ik er soms nóg depressiever van, want dan wordt ik extra geconfronteerd met het feit dat ik nog nooit verkering heb gehad.

 

Vaak zeggen mensen “Jouw tijd komt nog wel” of “Wat mooi! Je gaat echt voor de ware”
Daar heb ik niets aan en wordt daar ook chagrijnig van. Vaak hebben die mensen juist wel verkering of verkering gehad. En daarbij, ik kan niet meer wachten. Ik wil zo graag een vriendin. Ik vind het er ook niets moois aan, wat sommige mensen zeggen.

 

Ik vind het ook zeker niet mooi dat ik nog maagd en pas 1 keer heb gezoend. (Zoenen kan ik het niet noemen, ik moest van mijn vakantiegroepje die ik een keer had, geforceerd met een meisje zoenen. Wij konden er beide niets van.)
En ik ben bang voor de eerste keer sex. Ik weet absoluut niet wat ik moet doen en ik ben bang dat ik voor schut sta.

 

Het probleem is ook dat ik geen vrienden heb. Ik kan niet uitgaan, niet naar feestjes gaan of andere vrienden leren kennen, dus leer ik ook geen meisjes kennen.
Op de middelbare school ben ik 4 jaar lang gepest. Daarom wilde niemand met mij omgaan. Daardoor heb ik geen vrienden kunnen behouden en zit ik al jaren alleen op mijn kamer.

 

Elke keer als er activiteiten in de stad zijn waar veel mensen en jongeren op afkomen wordt ik verdrietig. Ik kan niet gaan. Ik vraag aan collega’s of zij met mij willen gaan, maar die willen nooit. Elke keer zeggen zij dat ze moeten kijken of ze kunnen. Als ik er steeds op terugkom, weten ze nog elke keer niet of ze kunnen en laten ze het steeds in het midden.

 

Dit is mijn verhaal.

 

Ik heb ook een vraag voor meisjes (liefst 16,17,18 jaar).

  1. Op wat voor jongens val je op?
  2. Wat voor jongenskapsel vinden jullie leuk?
  3. Wat voor kledingstijl vinden jullie leuk?
  4. Vinden jullie bijv. Polo’s leuk?
  5. Moet een jongen gespierd zijn?
  6. Is het erg dat een jongen van 18(+) nooit verkering heeft gehad?
  7. En is het erg dan een jongen van 18(+) nog maagd en onervaren is?

    Als jullie andere tips of reacties hebben, hoor ik het graag!

Bedankt voor het lezen! Als jullie tips hebben of iets anders, hoor ik het graag!


12 reacties

Hallo,

Ik snap in wat voor situatie je bevind, ik ben zelf ook 18 en heb nog nooit echt verkering gehad of gezoend mond op mond. Ook ben ik nog maagd. Ik ben bovengemiddeld athletisch omdat ik al sinds mn 15e fanatiek naar de sportschool ga. Ik herken ook dat ik soms bij de kassa extra aardige cassieres heb of dat ik op de fiets tegenliggers heb die me aandachtig bekijken.

Ik ga wel vaak uit met mensen die ik ken van mn studie maar ik ga nooit iets doen met mn collega's ofzo. Ik zou graag een keer ontmaagd willen worden maar het is niet alsof religie mij tegen houd. Ik ben er gewoon niet echt veel mee bezig. Als ik een avond uit ga dan doe ik dat voor de plezier en niet om t einde van de avond een meid gescoord te hebben.

Ik heb niet echt tips voor jou maar ik zou zeggen voel je er niet depri over, er zijn meerdere mensen zoals jou en wees er niet zo druk om. Als je een keer een leuk persoon ontmoet waarmee je verkering wilt dan durf ik te wedden dat het haar niet uit maakt dat je nog maagd bent, en dan zal ze je t graag willen leren. En als zij ook nog maagd is kunnen jullie t samen ontdekken.

Ik denk dat het beste is om een meid te vinden is je passie te volgen. Stel je vind graffiti leuk en je staat een keer te painten dat je een leuke meid tegenkomt die er ook in geintresseerd is.

Persoonlijk ben ik momenteel niet verliefd en heb ook geen crush, ik zou graag een keer ontmaagd willen worden maar dan wil ik dat met de juiste persoon. Ik zit echt niet op de ware te wachten maar gewoon op iemand die ik echt leuk vind. Ik maak me er niet zo druk om. 

 

Sorry voor mijn lange antwoord maar ik hoop dat je er wat aan heb,jebent niet de enige en ik snap ook hoe je je voelt! Ik heb ook niet zoveel vrienden. Kortom, die gewoon wat je leuk vind in het leven enmaak je niet druk!

Ik hoor graag terug van je als je er verder over wilt praten! Fijne dag nog!

 

 

 

Hoi @Gastgebruiker .

Bedankt voor jouw reactie! Welkom bij de laatbloeiersclub:stuck_out_tongue_winking_eye:
Ik heb jouw reactie gelezen. Het is niet erg dat hij wat langer is, mijn verhaal is ook best lang.

Ik ben vooral onzeker geworden, omdat ik op de middelbare ben gepest, geen vrienden meer heb en omdat veel meisjes mij hebben afgewezen. De ene keer netjes,  de andere keer heel hard. Zo hard dat ik er nog last van heb.

Daarom weet ik niet goed wat ik moet doen en als ik op straat een leuk meisje of groepje meisjes tegen kom, weet ik niet wat ik moet doen en word ik ook verlegen.

Als ik op insta of op straat een stelletje zie van een jaar of 15,16 bijv. Wordt ik al jaloers. Dan denk ik, zei zijn jonger en hebben al veel meer meegemaakt dan ik.

 

Hoi,

Veel van wat jij hebt verteld, herken ik heel erg, ik ben ook 18 en heb nog nooit verkering gehad met iemand (heb niet eens zoals jij voor de grap geforceerd iemand gezoend of wat dan ook :stuck_out_tongue_winking_eye: ) ben ook best veel gepest op de middelbare school en heb eigenlijk ook geen vrienden dus je bent zeker niet de enige. Heb ook gewoon echt wel iets van 2 jaar gehad dat ik bijna alleen maar in mijn kamer met de gordijnen dicht depressief zat te gamen ofzo naast school.

Onderhand maakt het me zelf ook echt helemaal niks meer uit wanneer ik een vriendin krijg aangezien ik eerst wel eens gewoon uberhaupt vrienden wil hebben, zelf ben ik online nu wel best actief dus heb ook wel veel vrienden online, maar vooral uit Engeland, Amerika etc. dus kan ze niet echt makkelijk opzoeken, ik zou je misschien gewoon eens aanraden om allereerst een beetje online te gaan kijken, wie weet vind je wel wat aardige mensen die in Nederland wonen ofzo.

Verder heb ik niet echt veel tips, maar ik wou in ieder geval even iets schrijven om je te laten weten dat je echt niet de enige bent met dit probleem! 

Als je nog verder wilt praten in dit topic, kan dat natuurlijk altijd.

groet, knight17

Hoi,

Ik herken mezelf een klein beetje in jouw verhaal. Ik ben 16 en heb ook nog nooit verkering gehad of gezoend. 

Je vertelt meerdere keren dat je jaloers wordt als je jongere stelletjes ziet. Dit heb ik soms ook. Maar wat bij mij helpt, is om andere gedachtes er tegenover te zetten. Bijvoorbeeld de gedachte dat relaties bij jongeren rond de leeftijd 14/15/16 vaak weer snel overgaan, en dat ik dat liefdesverdriet allemaal niet hoef mee te maken. Hoe ouder je wordt, hoe groter de kans is dat je de ware vindt en het een relatie voor heel je leven is.

Je vertelt ook dat je op de middelbare gepest bent en daardoor geen vrienden hebt en daardoor weer minder meisjes kan ontmoeten. Hoe zit het nu met school? En heb je hobby's die je met anderen kan doen, waardoor je met meisjes in contact kan komen? 

Verder vertel je dat je bang bent voor de 1e keer sex. Ik heb van verschillende mensen die al sex hebben gehad gehoord dat het gewoon vanzelf gaat. Ik denk dat je het tegen die tijd ook gewoon tegen je vriendin kan zeggen, dat je het spannend vindt. En ik denk dat iedereen sex wel spannend vindt, dus wees niet bang dat je voor schut staat. 

Groeten,

TheColorGreen

Hey @jongenhoi , 

Vervelend dat je gepest bent op de middelvare, ik snap dat dat impact gehad heeft op je zelfverzekerheid. Ik denk dat alleen jij die zelfverzekerheid zelf terug kan krijgen en ik daar niet echt bij kan helpen. Maar als je lekker in jezelf zit dan is dat de eerste stap.

Over de jaloersie, ik zou gewoon blij zijn voor die mensen dat ze een relatie hebben, ik vind het moeilijk om op de juiste woorden te komen maar ik zou zeggen dat jouw tijd ook wel zal komen. Volgensmij vallen veel 16 jarige meiden op jongen die een paar jaar ouder zijn. Je kan misschien altijd proberen op straat eentje aanspreken en vragen om een keer koffie of thee te drinken, dit vraagt natuurlijk wel veel lef en dat hangt ook weer samen met de zelfverzekerheid.

Mijn huisgenoten maken soms (vriendschappelijke) grappen omdat ik nog maagd ben ( zij zijn 22+ allemaal). Maar ja ze zeggen ook: Op een oude fiets is het best geleerd". Kortom misschien zal een relatie en de sex beter zijn met een iets meer ervaren persoon.

Ik vind het moeilijk op de juiste woorden te komen maar ik snap je kijkpunt. Ik zou zeggen werk eerst aan die zelfverzekerheid, misschien goed worden in een hobby, of met iemand er over praten. Dwayne "the rock" Johnson had vroeger depressie en anxiety toen zn ex weg ging. Maar hij volgde zijn passie en is nu een van de rijkste succesvolste acteurs van Amerika.

Voel je vrij te antwoorden en ik hoop dat je er iets aan heb. Fijna avond/nacht nog.

@TheColorGreen @Knight17 Ik herken me perfect in jullie woorden, de relaties tussen jongere mensen gaan idd sneller over vaak. Ik gamde vroeger ook en heb daar online nog vrienden van overgehouden waarmee we nu om de paar weken me afspreken om te gaan zuipen en lol hebben. Ik ben gestopt met gamen en ik zou zeggen dat het een positieve invloed op me gehad heeft.

@Gastgebruiker  Ja ik game nu nog wel, maar een heel stuk minder, omdat ik eigenlijk gewoon ook meer bezig wou zijn met mijn studie en ook gewoon andere dingen wou vinden om te doen in mijn vrije tijd. Het voelt wel een stuk beter zo, heb alleen nooit zoveel motivatie/zin om echt naar buiten te gaan aangezien ik dus meestal dan wel alleen ergens naartoe moet, wat best saai is maar ik probeer het toch wel zoveel mogelijk te doen.

Waarom kan ik geen reacties verwijderen...laat die laatste reactie maar...ik kan die reactie niet eens bewerken maar deze wel...

Bedankt voor de reacties. Als er misschien nog meisjes zijn, zou ik het leuk vinden als jullie ook tips hebben of iets anders kunnen reageren:smile:

hi @jongenhoi,

Ik ben 15 en word dit jaar 16. Sorry dat ik zo jong ben ik hoop dat je er alsnog wat aan hebt. 😅🙇🏼
 

  1. Op wat voor jongens val je op? Ik heb het liefst een jongen die: niet bang is om z’n emoties te tonen, niet disrespectvol is naar andere mensen toe, z’n eigen ding doet en zich niet veel aantrekt van meningen van andere mensen. En als hij een brede interesse heeft zou ook wel fijn zijn. Spontaan en grappig is ook een dikke yes voor mij.
  2. Wat voor jongenskapsel vinden jullie leuk? Wat korter aan de zijkanten en wat langer bovenop.. (en uhm hoe zeg je dat?) Die “messy bedhair” look? Haha geen idee. Zegmaar dat je haar niet strak in de gel zit maar wat speels en losjes. Dat vind ik mooi staan.
  3. Wat voor kledingstijl vinden jullie leuk? Dat maakt mij eigenlijk echt niet uit. Jeans, en een sweater of t-shirt met een paar sneakers vind ik al gewoon leuk. Zolang diegene zich er goed in voelt vind ik het prima. Je ziet dat gewoon aan een persoon of diegene zich er comfortabel in voelt.
  4. Moet een jongen gespierd zijn? Van mij niet hoor. Het is cool maar echt niet verplicht hoor. Ik bedoel kijk naar mij… ik ben nou niet bepaald een supermodel. Ik ben klein en dik af. 😂😅 Voor mij is een leuke persoonlijkheid veel en veel belangrijker.
  5. Is het erg dat een jongen van 18(+) nooit verkering heeft gehad? Nee hoor no pressure. Iedereens tijd komt wel.
  6. En is het erg dan een jongen van 18(+) nog maagd en onervaren is? Nee hoor. En je kunt het leren. Samen dingen uitvogelen en ontdekken. Het is ook echt niet zo dat je na de 1e keer ineens pro bent op dat gebied. Dat heeft tijd en ervaring nodig.

met vriendelijke groetjes,

Lianne 💫

Hoi @Lianne_22_  ,

Bedankt voor jouw reactie!
15 is ook goed hoor:wink:  Alle tips en ervaringen zijn welkom.

Het is wel een opluchting dat het niet zo uitmaak dat ik nog geen verkering en sex heb gehad op mijn leeftijd. (Ik mis wel steeds meer een vriendin en liefde:wink: )
Als jij het zegt, zal denk ik wel meerdere meiden er zo over denken, hoop ik:grimacing: .

Fijn dat je zo uitgebreid hebt gereageerd!

 

Groetjes,

Jongenhoi

 Hoi @jongenhoi 

Van te voren wil ik wel even zeggen dat ik geen ervaringsdeskundige ben ofzo hoor ;)
maar ik wil je graag wel even helpen. 
Ik ben een meisje en bijna 18 jaar. 
Ook ik heb nog nooit een relatie gehad, eerst omdat ik er geen behoefte aan had en nu omdat ik gewoon simpelweg geen leuke jongens ken. 

Natuurlijk heb ik ook wel eens dat jaloerse gevoel als ik jonge stelletjes zie lopen maar tegelijkertijd ben ik ook blij dat ik bijvoorbeeld op mijn 14e geen vriendje heb gehad. 
Je bent namelijk ook maar één keer echt jong en in die fase ben je je identiteit aan het ontwikkelen dus is het ook goed als je eerst maar jezelf gaat kennen. (voordat je aan een vriend of vriendin begint)

Je verteld over het feit dat je geen echte vrienden hebt dus ook niet uitgaat, en dus geen nieuwe meisjes leert kennen. 
Ik zelf heb wel vriendinnen maar wij gaan niet uit, bijvoorbeeld niet naar een bar of naar een discotheek. 
Wij zitten in het weekend bij elkaar, en ook daar zijn geen jongens aanwezig.  Dit zou dus ook betekenen dat ik daar geen vriend zou kunnen vinden. 

Niet om je voor de kop te slaan maar ik ben zelf ook caissière en zie vaak dat juist de jongens flirten, zowel andere medewerkers als gewoon klanten. (tsja ik weet dan nooit hoe ik moet reageren dus ik lach altijd maar)

Je geeft ook aan dat je gepest bent. Heb je hier hulp voor gezocht? Want zo te zien heb je het nog steeds niet helemaal verwerkt!? (zie dit als tip!)

 

  1. Op wat voor jongens val je op?
    Ik vind het vooral belangrijk dat een jongen eerlijk, betrouwbaar en een zorgzaam karakter heeft. Daarnaast vind ik het wel belangrijk dat een jongen er verzorgd bij loopt. 
  2. Wat voor jongenskapsel vinden jullie leuk?
    Vind ik een bijzondere vraag haha, dat maakt mij absoluut niet uit.
    En dan praat ik ook direct voor andere vriendinnen van mij.
    Oké twee voorwaarden dan :)
    Als het maar een verzorgd kapsel is.
    Oké en niet lang, lang haar vind ik echt een not done.

  3. Wat voor kledingstijl vinden jullie leuk?

    Gewoon een sportieve maar ook wel nette broek. (geen afzakdingen)
    Om je vraag hieronder maar meteen te beantwoorden:
    polo’s zijn echt leuk, staan ook leuk!
    Overhemden vind ik ook heel mooi.

    Gewoon sportief maar ook netjes.
     

  4. Vinden jullie bijv. Polo’s leuk?

    Zeker

  5. Moet een jongen gespierd zijn?

    Dan ga ik je een wedervraag stellen;
    Moet iemand perfect zijn?

    Nee!

    Echt niet!
    En je hoeft echt niet perfect te zijn.
    Voor mij gaat het echt niet om de buitenkant maar juist om de binnenkant.
    Ik zei pas tegen een vriendin die zei dat haar vriend echt knap moest zijn:
    ‘Waarom? Het gaat echt om de binnenkant, het is natuurlijk ook fijn als hij knap is maar daar gaat het niet om!’

    En ik weet zeker: het meisje die jij verdiend denkt daar het zelfde over.
    Jij geeft daarentegen aan dat men vind dat jij best knap bent. Natuurlijk is dat fijn voor jezelf. Maar al was je niet knap, dat was dan nog geen reden geweest dat jij nooit aan de vrouw zou kunnen.

  6. Is het erg dat een jongen van 18(+) nooit verkering heeft gehad?

    Nee absoluut niet! Zoals je eerder kunt lezen ben ik ook bijna 18 en heb ik ook nooit een relatie gehad. En persoonlijk ken ik er nog zoveel meer die dat niet gehad hebben.
    Je kunt beter in één keer de goede hebben dan dat je met iedereen gaat flikflooien.

     

  7. En is het erg dan een jongen van 18(+) nog maagd en onervaren is?

    Weer krijg je het antwoord; NEE!
    Het is echt geen schande om maagd te zijn op je 18
    e.
    Het is ook geen schande om onervaren te zijn.
    Ik heb ook nog nooit tong gezoend. Natuurlijk zou ik het ook wel een keer willen. Maar ik wil het niet met iedereen doen. En natuurlijk is die eerste keer spannend, want stel je voor je bent er slecht in. Nee, niemand is er slecht in! En iedereen moet het leren.
    Jij misschien op een wat latere leeftijd! Maar dat is geen schande!


    Ik wil maagd (wat betreft seks) blijven tot het huwelijk.
    En natuurlijk is de eerste keer dan spannend. Maar het gaat als het goed is niet alleen om seks en zoenen het gaat over liefde. 

    LIEFDE, ECHTE LIEFDE GAAT NIET ER NIET OM OF JE GOED IN ZOENEN OF SEKS BENT! en als het daar wel om gaat dan is het geen echte liefde…

 

 

Vertrouw me! Het komt goed!  Je bent niet de enigste die ervaringloos is op het gebied van relaties :)

 

 

Groetjes, Jent

 

Reageer