Skip to main content

ik ben een jongen van 16. ik vind nu al een tijdje een meisje leuk, alleen ze is 14. ik ken haar al heel lang. maar ik weet niet wat ik moet doen.

Hey, misschien haar benaderen? Gewoon gezellig zijn en jezelf zijn. En vooral veel respect voor haar hebben. Misschien vind ze jou dan ook leuk. Als je met dat verschil bij elkaar past,maar ik zou haar laten beslissen. Ik weet er nog niet zoveel van hoor maar dat is mijn gevoel:) 

Tover xx

Waar ken je haar van? Hoe lang ken je elkaar al?

Ik zou het persoonlijk wel oké vinden als jullie accepteren wat de ene wil en wat de andere nog niet wil. En dat je zelf niet de macht over zo'n meisje gaat nemen.

Waar ken je haar van? Hoe lang ken je elkaar al?

Ik zou het persoonlijk wel oké vinden als jullie accepteren wat de ene wil en wat de andere nog niet wil. En dat je zelf niet de macht over zo'n meisje gaat nemen.

we zijn buren en ik ken haar al 7 jaar, we lopen elke dag samen een rondje. ik wil het ook niet verkloten door het te zegge

-onnodige quote verwijderd door KT-

Je kent haar dus best al wel een tijdje. Als je haar ziet zou je kunnen vragen om een keer af te spreken en gewoon een beetje random te vragen of zij iemand leuk vind :)

Heey

Ik zou haar vertellen hoe je je voelt, als ze zich in dezelfde weg voelt over jou als jij over haar, en ze vind de leeftijdsverschil niet erg is er niks aan de hand toch? Ook 2 jaar verschil valt mog wel mee denk ik, ik ken koppels met meer verschil, mijn ouders bv daar zit 8 jaar verschil tussen🙀

SUC6 EEE

Reageer