Skip to main content

Hoi!

ik ben 16 jaar, word over 3 weken 17. ik heb sinds kort een beetje contact met een vriend van mijn broer, hij is net 31. ik merk dat ik zijn aandacht wel heel leuk vind en vaak als we bij een bar zijn zit hij aan mijn been of iets, soms ook zijn hand bij mn onderrug. we teasen elkaar ook best wel, extra korte shirtjes aan, of voorover buigen etc. hij zoekt ook expres aanraking.

Is deze leeftijd echt te erg of kan het wel zo, er is nog nooit iets gebeurd qua zoenen enzo…

Als jij het oke vind is er niks aan de hand denk ik. (Ik ben zelf ook 16 maar niet zo bezig met dit) Mijn ouders zijn gescheiden en nu heeft pappa een vriendin die maar een jaar ouder is dan ik 🙊. "Leeftijd is niet belangrijk tenzij je kaas of rode wijn bent" zegt hij dan haha

Maar dat meisje is wel leuk, kan goed met haar opschieten.

Dus fijn genieten van jullie aanrakingen en wie weet komt er meer van!

dit is niet normaal en ook niet legaal!! spreek hierover met een volwassene want dit is echt heel raar en geen enkele normale persoon van 31 zoekt zulk contact met minderjarigen. stop nu

dit is niet normaal en ook niet legaal!! spreek hierover met een volwassene want dit is echt heel raar en geen enkele normale persoon van 31 zoekt zulk contact met minderjarigen. stop nu

Volgens mij mag het wel vanaf je 16e 🤷🏼‍♀️? Heb ik hier wel ergens gelezen.

Dus even goed opzoeken lijkt mij.

Hoi @e.lb.v,

Wat @NoaD16 zegt is juist, wanneer je ouder bent dan 16 jaar, mag je ook seks hebben met een volwassene. Een belangrijke voorwaarde daarvoor is wel, dat de verhouding gelijkwaardig is. Dus bijvoorbeeld niet tussen een leerkracht en een leerling, of tussen een sportcoach en een jongere. 

Meer informatie hierover vind )e op de website https://www.kinderrechten.nl/guideline/leeftijd-van-seksuele-meerderjarigheid/

Groetjes, Mariska

Reageer