16 jaar single

  • 26 June 2020
  • 1 reactie
  • 115 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy,

Ik ben een 16 jarige meisje en ik ben dus ook zolang al single, zelfs geen kleuterliefde. Ik vond iemand wel leuk in groep 1 & 2 maar toen verhuisde ik en ging naar een andere school omdat mijn ouders gingen scheiden. Heb ik 2 jaar op die school gezeten(3&4) ik had aar niet echt vrienden, toen vond mijn moeder een nieuwe vriend die heeft 2 jaar bij ons gewoond en toen verhuisde we naar zijn geboortedorp vanwege zijn werk. Dat was helemaal aan de andere kant van de provincie!! Ging ik weer naar een andere basisschool hier bleef ik van groep 4 tot 8(ben blijven zitten op de basisschool). Daar had ik meer vrienden en 1 beste vriend en we vonden elkaar wel leuk maar is nooit wat geworden. Op de basisschool vonden nog 3 andere jongens me ooit leuk het zou toch niks serieus zijn geworden als ik met 1 van hun had gehad. Nu zit ik in de derde klas van de middelbare school en iemand vind me wel leuk maar ik hem niet. 

Ligt het gewoon aan mij dat ik niemand leuk vind nu? De enige waar ik crushes op heb zijn Amerikaanse en Engelse youtubers maar daar maak ik gewoon geen kans bij want ik woon natuurlijk in dit kikkerlandje en ik denk dat ze niet zo snel met fans gaanXD.

Ik ben wel “klaar” voor een vriendje maar ik vind dus leuk een vriendin van mij heeft inpricipe elk jaar een vriendje gehad en ik NOPE.

Iemand tips hiervoor? Of gewoon een motivatie steuntje dat ik niet voor altijd single blijf?

Gr, Aphrodite


1 reactie

Reputatie 3
Badge +3

Het kan zijn dat je gewoon een beetje kieskeurig bent wat helemaal niet fout is,.het kan zelfs goed zijn. Maar je vind vast nog wel iemand en als je die persoon vind, word het vast heel leuk met hem.

Reageer