Vraag

15 jarige met een 21 jarige

  • 13 June 2021
  • 3 reacties
  • 229 Bekeken

Badge

Hoi,

Ik ben een meisje van 15 en ik heb laatst iemand leren kennen. We begonnen als vrienden, maar nu hebben we eigenlijk verkering. Maar er zit me iets dwars. Hij is 21 en ik ben 15. Maar op mijn profiel had ik 18 geschreven. Ik denk dat hij daar gewoon vanuit is gegaan. Hij weet dus niet dat ik 15 ben. Ik dacht dat hij wel voor de zekerheid mijn leeftijd zou na vragen zodat ik het hem eerlijk kon vertellen, maar dat heeft hij nog niet gedaan. Ik vind het zelf niet heel erg, maar ik wil wel eerlijk tegen hem zijn. We hebben nu een online relatie, maar over 3 jaar of iets meer zou ik graag samen met hem willen zijn en hij ook met mij. Maar ik ben bang dat als ik hem mijn leeftijd vertel, hij in paniek zal raken of mij niet meer zal zien staan ook omdat ik dan waarschijnlijk zijn vertrouwen heb gebroken. Maar toch twijfel ik wat ik moet doen. Zal ik mijn leeftijd legaal veranderen? Zal ik het volhouden tot ik 18 ben en het dan vertellen? Of zal ik het nu vertellen en hoe dan? Ik hoop dat jullie mij willen helpen. 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Eerlijk zijn is altijd beter. Ik snap dat je bang bent dat hij je dan niet wil maarjaaaa…. Je bent wel echt gewoon 15

 Hij weet dus niet dat ik 15 ben.

Is hij toevallig zijn bril kwijt?
Hij moet namelijk redelijk slechtziend zijn of goedgelovig als hij niet een keer checkt of je daadwerkelijk 18 bent, of jullie moeten elkaar nooit hebben gezien.
Je geeft aan online een relatie te hebben, dus dat laatste is niet uitgesloten.

 

Ik zou je in ieder geval aanraden om hier een einde aan te maken.
Jullie leeftijdsverschil is een probleem en het kan zeker slecht voor hem uitpakken als anderen er achter komen.
Je kunt zeker eerlijk zijn tegen hem, maar misschien heeft hij er meer baat bij als hij niet weet dat hij een 15-jarige aan het daten was….

 

Je leeftijd laten wijzigen of drie jaar wachten is in ieder geval niet een optie.

Reputatie 2
Badge +1

Hai!  
ik snap dat het moeilijk is, maar liegen in een relatie is heel vaak een afknapper. Ik zou eerlijk zijn. Als jullie echt graag een relatie willen, dan zou hij daarvoor wel willen wachten, maar als hij op een gegeven moment denkt dat jij 21 bent terwijl je 18 bent, gaat hij natuurlijk ook een vertrouwensprobleem krijgen. Ik zou het meteen vertellen, want op het moment wachten werkt meestal niet. Als hij wilt wachten dan is dat fijn, en anders is hij (helaas) niet the one. 
 

ik hoop dat je hier iets aan hebt! 
,Val

Reageer