Vraag

14 jaar seks

• 28 november 2020
  • 5 reacties
  • 204 Bekeken

Badge

Hallo ik ben een jongen van 14 naar en wil graag seks alleen kan niemand vinden heeft iemand tips?

5 reacties

Badge

-onnodige quote verwijderd-

Hallo 

Naar mijn mening zou ik het pas doen als je een tijdje vriendin hebt het is betrouwbaarder enzo en is denk ik een fijner gevoel dan met een random persoon die je niet kent 

Mvg

Badge +1

Yoo! Snap je hahah zoek gewoon een goed iemand en je hoeft echt niet te wachten tot je een tijd met iemand heb one night stand kan ook gewoon 

wees altijd voorzichtig en doe een condoom om

joe

Badge

ik zelf (14) ben ontmaagd, maar ik zou als tip geven om t proberen nie te doen, zelf heb ik er namelijk wel n beetje spijt van aangezien ze vreemdging met n andere kerel uit noord holland (niet tijdens maar een paar maanden erna). ik zou zeggen w8 tot je diegene echt vertrouwd en leuk vind en als ze/hij het zelf ook wil, da was t. (o ja en n condoom s altijd wel handig, k dee t nie maar da s best gevaarlijk als je nie op tijd hem eruit haalt en erin klaarkomt)

Badge

Yoo! Snap je hahah zoek gewoon een goed iemand en je hoeft echt niet te wachten tot je een tijd met iemand heb one night stand kan ook gewoon 

wees altijd voorzichtig en doe een condoom om

joe

En heb je nog tips hoe je zo’n iemand vind?

Badge

(onnodige quote verwijderd)

Word gewoon een leipe fixbeer

Reageer