14 jaar en geen vriendje gehad


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

Ik ben best wel onzeker. Ik ben namelijk een meisje van 14 jaar oud en word eind augustus 15. Ik heb nog nooit een vriendje gehad, zelfs geen kleuterliefde, terwijl bijna al mijn vriendinnen dat wel hebben gehad… Soms ben ik gewoon bang dat ik nooit een vriendje krijg, of dat ik niet handig ben met jongens. In mijn vriendengroepje zit wel een jongen, maar ik ben heel ongemakkelijk bij hem en we zijn in ieder geval niet verliefd op elkaar. Natuurlijk ben ik op heel veel jongens verliefd geweest, vooral op de basisschool. Maar niemand vond mij leuk. Of dat hebben ze in ieder geval niet laten weten. Alleen in de brugklas, toen vond iemand me leuk (maar ik hem niet) en bovendien ben ik daar nu pas achter gekomen (ik zit nu in de 2e van de middelbare). Zeg alsjeblieft dat ik niet de enige ben op deze leeftijd die nog nooit een vriendje heeft gehad en die nog nooit de crush van een jongen is geweest!

- Anoniempje_2005


14 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Ik snap dat je dat niet leuk vindt, maar je moet je er niet voor schamen! Uiteraard is wachten op je prins of prinses op het witte paard ideaal. We zijn natuurlijk ook nog jong hè. Relaties zijn een handvol. Alles op z’n tijd!! 💕

Hoi! Het is heel normaal dat je nog geen vriendje hebt gehad. Ik ben zelf 15 en heb ook nog nooit een relatie gehad. Het komt vanzelf en meestal als je niet op zoek bent ;). 

Heyy

Ik word midden juli ook 15 en heb ook nog nooit een vriendin gehad. Omdat ik ook niemand ben tegengekomen, that's life!

Groetjs

Fijn dat jullie allemaal hebben gereageerd en gezegd dat jullie dat ook zo hebben. Dat geeft mij ook veel steun. Misschien nog wel meer dan dat ik tips krijg! (:

- Anoniempje_2005

Reputatie 1
Badge

komt vanzelf wel joh, je komt vanzelf wel iemand tegen!

Hey , ik heb precies hetzelfde en ik weet hoe het voelt.

 

Heyhoi @Anoniempje_2005,

ik ben 14 en ik word midden augustus 15. Ik heb ook nog nooit een ‘echt vriendje’ gehad. In de basisschool had ik wel een paar keer verkering maar we weten allemaal dat dat niks voorstelt haha. 

Ik was zelf ook best wel awkward rondom jongens, maar nu is dat verminderd. Ik heb twee beste vriendinnen, de ene heeft nu al drie vriendjes gehad en heeft nu zes maanden een relatie en de andere heeft één vriendje gehad. Ik daaraan tegen heb al heel lang geen crush of een vriendje gehad. Maar het maakt mij eerlijk gezegd helemaal niks uit. Ik ben nog totaal niet klaar voor een vriendje, zoenen of seks. Dit ligt natuurlijk voor iedereen anders. Ben jij echt toe aan een vriendje? Wil je echt heel graag een relatie? Dan zou ik zeggen: heb geduld. Dit klinkt waarschijnlijk suf en misschien wil je zo snel mogelijk al een vriendje, maar het kost tijd om de ware te vinden. Maak je vooral niet druk. Je bent nog maar 14 en je hebt nog heel je leven voor je. Geniet nu het nog kan nog even van je tijd zonder liefdes verdriet en een gebroken hart (dat hoort ook bij het leven helaas).

Groetjes soyeonx.

Hee @Anoniempje_2005 

ik ben ook net 14 en ik wil ook super graag een vriendje maar weet niet evht hoe ik met jongens om moet gaan enzo want heb niet echt jongens vrienden :(  ik had op de basisschool in groep 1 t/m 6 met iemand maar dat was zo nep dusjaa

Ikw schaam me er zelf eigenlijk best wel voor

Reputatie 2
Badge +1

Ikw schaam me er zelf eigenlijk best wel voor

hey

niks om je voor te schamen hoor ik heb zelf ook nooit verkering gehad alles op zijn tijd en rustig aan je zal uitijndelijk wel iemand die je leuk vind tegenkomen 

succes

Hallo Anoniempje_2005 :)

Heel normaal! Er komt vanzelf wel een jongen die jou leuk vindt.

-TheMightySlayer  <3

Badge

hoi hoi anoniempje_2005 

ik snap dat je het zwaar kut vind dat je al je hele leven geen vriendje hebt gehad. maar een vriendje of vriendinnetje  kan het je ook heel lastig maken maar ja. er komt van zelf wel een jongen die je leuk vind op je pad!!!!

heel veel succes XXX stelpa <3

Ikw schaam me er zelf eigenlijk best wel voor

hey

niks om je voor te schamen hoor ik heb zelf ook nooit verkering gehad alles op zijn tijd en rustig aan je zal uitijndelijk wel iemand die je leuk vind tegenkomen 

succes

Soms denk ik echt van niet hoor 😂

Dit is voordegenen die het graag willen weten: even een update. 

In de uitleg van deze topic heb ik dingen gezegd die intussen veranderd zijn. Ik ben bijvoorbeeld inmiddels 15 jaar oud en zit nou in de derde van de middelbare. Ook heb ik vertelt dat ik wel een jongen in mijn vriendengroepje heb, maar dat ik bij hem nogal ongemakkelijk was en niet zo close met hem was. Ondertussen is dat ook veranderd: ik ben nou eigenlijk best wel close met hem en ben totaal niet meer ongemakkelijk in zijn buurt. Ik denk zelfs dat hij nu één van mijn beste vrienden is geworden. 
Alsnog vind ik hem nog steeds niet leuk en hij mij ook niet (denk ik...). Dus dat is dan weer niet veranderd. 

Ik wilde dit alleen even zeggen om jullie te informeren. (Jemig wat klinkt dit formeel! 😅) Want misschien is het handig om te weten voor als er nog iemand gaat reageren op deze topic. 

- Anoniempje_2005

Reageer