Vraag

11 jarige valt op me...

  • 28 February 2018
  • 3 reacties
  • 366 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben sinds kort in contact gekomen met een meisje die 11 is. Ik zelf ben 15,5 en ik begin nu de laatste tijd aan te voelen dat ze me echt leuk vindt.. nou ja, dat ze me misschien gaat vragen op een date of om iets te doen idk. Ik vind het leeftijdsverschil echt te groot ookal is best knap, geloof me. Nu had ik eigenlijk twee vragen
1. Kennen jullie andere jongeren een relatie hebben/hadden waarbij ze 4 á 5 jaar verschilden. (Ik kan het nl. Haast niet geloven)
2. Ik heb eerlijk gezegd geen zin om een relatie te hebben met haar maar gewoon als vriendin. Hoe zorg ik ervoor dat ik haar niet kwets als ik haar afwijs?? Serieus help me.

3 reacties

1. Ja....
Zij was 14 terwijl de hij in dit verhaal 18 was. Een redelijk korte relatie, maar nog steeds onverstandig.

2. Leg je situatie uit.
Als zij dat niet kan begrijpen of wilt begrijpen, dan ligt het niet meer aan jou.
Hi Robburt123,

1. Kennen jullie andere jongeren een relatie hebben/hadden waarbij ze 4 á 5 jaar verschilden. (Ik kan het nl. Haast niet geloven):
- ik ken wel jongens die een relatie hebben met een oudere jongen, maar de jongste was dan 13 en zijn vriendje 17 en eentje van 15 met een vriendje van 20. Dus niet echt met iemand van 11-12. Toen mijn twin en ik misbruikt werden waren we 13 en de oudste van de jongens die ons misbruikte was 17, maar ja, dat was geen normale relatie natuurlijk

2. Ik heb eerlijk gezegd geen zin om een relatie te hebben met haar maar gewoon als vriendin. Hoe zorg ik ervoor dat ik haar niet kwets als ik haar afwijs?? Serieus help me.
- zeg van tevoren duidelijk wat je wel en niet wilt. Dus bijv. dat je haar wel aardig vindt als vrienden, dus dat jullie leuke dingen kunnen doen, maar dat je geen relatie wilt op dit moment. Je kunt daarbij ook wel vertellen dat dit met jullie verschil in leeftijd te maken heeft. Je kunt altijd later, als jullie ouder zijn, nog beslissen om verkering te nemen. Hoe ouder jullie zijn, des te minder "erg" jullie leeftijdsverschil is.

Kun je hier iets mee?

Groetjes,
M&M's
Hey,
Als jij het niet wilt, zou ik het zeggen, gewoon voorzichtig. Waarschijnlijk zou zij het nooit vragen aangezien jij een stuk ouder bent, je kan ook steeds wat meer afstand creeëren! Bijvoorbeeld door haar een dag (meer) niet te spreken.

Reageer