Vraag

11 jarige heeft mij gevraagd en ik ben 13

  • 30 June 2023
  • 6 reacties
  • 151 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Het startte allemaal een paar dagen geleden. Ik word random gebeld door een vriendin van mij en die zegt dat zij een vriendin heeft die mij hot vindt. Ik ben natuurlijk zeer vereerd en we geven elkaars telefoonnummer. We starten met chatten over hobby’s en zo en dan zegt ze dat ze 11 is (ik ben 13) 2 jaar verschil! I mean ik vind haar wel hot en ik zou wel met haar willen maar kan dit wel. Zij wil mij in ieder geval zoiezo dat heeft ze wel laten blijken en ik zou ook wel met haar willen maar ik weet niet of het een beetje groot leeftijdsverschil is.

 

Ik zit nu eigenlijk in een soort dilemma en ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen pls.


6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi, je voelt je er dus eigenlijk al niet helemaal fijn bij , dus ik zou zeggen, denk nog eens goed na en misschien maar niet doen?  Het is best een verschil.  Maar misschien hebben anderen een betere tip ?

Groetjes Maiskolfje

Hey,

Ik zou er ook nog goed over nadenken. Je moet het wel echt willen, anders wordt het waarschijnlijk flut. 11 jarige zitten volgens mij in een totaal andere levensfase, om het zo te omschrijven. 

Ajuus!

Reputatie 7
Badge +9

Toch helemaal prima. Ten eerste worden meiden eerder volwassen in het hoofd dus zo zijn jullie ongeveer even oud. En ten tweede denk eens over 20-30 jaar is het leeftijdsverschil dan nogsteeds zo groot?

Toch helemaal prima. Ten eerste worden meiden eerder volwassen in het hoofd dus zo zijn jullie ongeveer even oud. En ten tweede denk eens over 20-30 jaar is het leeftijdsverschil dan nogsteeds zo groot?

Ik begrijp wat je bedoelt, maar over 20/30 jaar is dan, en niet nu. Dan zal ik het voorbeeld van me ouders er weer es bij halen. Mijn vader en moeder schelen bijna 18 jaar. Dat had niet gekund als ze nog jong waren; een volwassen iemand met een baby🤣

Reputatie 1
Badge

2 jaar verschil kan nog heel goed, veel vrienden van mij hebben ouders met bijna 10 jaar verschil.

Als je haar echt leuk vind zal ik t gewoon doen, you only live ones

Reputatie 7
Badge +14

Hey,hoe is het gegaan?

Liefs Tover xxx

 

Reageer