Vraag

1 maand een vriendin

  • 21 January 2021
  • 3 reacties
  • 76 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo,

Ik ben een jongen van 16 en ik heb dus nu een maand met mijn vriendin maar ze zit op een andere school dus ik kan haar niet heek vaak zien. Maximaal 1 keer per week. We hebben nu een maand en we hebben nog maar 1 keer gezoend/gekust. Het gaat heel goed in onze relatie en als ik bij haar thuis ben of als zij bij mij is voelen we ons ook gewoon relaxed ook rond onze ouders enz, alleen ik heb het gevoel dat het een beetje langzaam gaat. Ligt dat aan mij of is dit heel normaal?


3 reacties

Heyy

Dat soort dingen moet je op eigen tempo doen, er is geen ding van na 2weken moet je seks enzo. Je doet gwn lekker op het gemak, wat jullie chill vinden. De beste manier om erachter te komen wat zij ervan vindt is het haar gewoon vragen. in dat soort dingen is communicatie heel belangrijk. Vraag haar eens wat zij ervan denkt, en dan kun je op die manier beslissen dat je al dan niet verder gaat.

Heyy

Dat soort dingen moet je op eigen tempo doen, er is geen ding van na 2weken moet je seks enzo. Je doet gwn lekker op het gemak, wat jullie chill vinden. De beste manier om erachter te komen wat zij ervan vindt is het haar gewoon vragen. in dat soort dingen is communicatie heel belangrijk. Vraag haar eens wat zij ervan denkt, en dan kun je op die manier beslissen dat je al dan niet verder gaat.

Jow bedankt voor de tips . Zij heeft ook nog nooit eerder een vriendje gehad trouwens dus ja ik weet ook niet hoe ver zij daar al in is. Ik ga het er een keer met haar over hebben. 

thanks!

ik zou trouwens niet te hard pushen dan is ze snel weg.

Reageer