Vraag

winkelverbod

  • 3 May 2021
  • 5 reacties
  • 161 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

nou hallo allemaal hier nog meer drama van mijn leven

ik was laatst bij een kledingwinkel. ik weet niet wat me bezielde maar ik nam het mee zonder te betalen. maar er zat nog zo een button aan en toen ging het alarm af. ik werd meegenomen en ik werd naar huis gebracht door de politie. nu heb ik  op een winkel waar ik normaal gesproken best wel veel kom, een jaarverbod. dit heb ik meer dan verdiend, want mijn actie is dom. heel erg dom en compleet ongepast. maar waar ik meer mee zit is, wat ga ik tegen mijn vriendinnen zeggen als zij naar die winkel willen. hoe moet ik zeggen dat ik een winkelverbod hebt. er is geen enkele manier waarop als ik het aan hun vertel, het niet doorvertelt word. ik weet niet wat ik moet zeggen, aub helpppppp. ik voel me er rot over.


5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Je kan gewoon zeggen dat je een winkelverbod hebt maar dat je er niet over wil praten. Of je kan gewoon eerlijk zijn naar je vriendinnen. Tja of een andere smoes bedenken.

Reputatie 6
Badge +12

Ik heb hier geen smoezenbedenker maar ik denk dat je gewoon het kan zeggen?

Reputatie 6
Badge +7

Nee dat kun je echt niet zeggen.

Wat denk je van ‘die winkel laat zijn spullen in Bangladesh maken door onderbetaalde overwerkte mensen en ik ben daar uit principe tegen’ ?

 

Wat denk je van ‘die winkel laat zijn spullen in Bangladesh maken door onderbetaalde overwerkte mensen en ik ben daar uit principe tegen’ ?

 

Ideale smoes om tegen je te krijgen… dan moet je je daar ook naar gaan gedragen. In dit geval kan je gewoon eerlijk zijn hoor, maar iedereen zijn ideeën I guess…

Reputatie 3
Badge +2

Misschien kun je zeggen dat je de kleding te duur vindt, of dat je de stijl echt niet leuk vindt, of dat je de kleding juist heel goedkoopt vindt en dat je je zorgen maakt om te kwaliteit, of omdat je de medewerkers niet mag, of misschien omdat je er al zo vaak hebt gekocht dat je er nu een beetje moe van bent, of dat je van je ouders niks mag kopen daar (om welke reden dan ook)

Reageer