Vraag

Wie lijkt het wel een keer leuk om een nacht in de cel te zitten

  • 21 August 2022
  • 8 reacties
  • 153 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Wie lijkt het wel een keer leuk om een nacht in een cel te zitten mij lijkt het wel een keer kicken maar ik ben iets te braaf om strafbare dingen te doen dus houdt het op


8 reacties

Reputatie 7
Badge +9

om eerlijk te zijn lijkt het mij ook leuk om een keer een nacht in de cel te slapen maar doe geen illegalen dingen krijg je spijt van

Het lijkt mij heel eng. Maar iedereen vind andere dingen leuk en eng. Ik ben wel een keer in de cel geweest. Toen gingen wij met school naar de politie. Toen gingen ze ons van alles vertellen over de politie. Dat was wel over dag. 

Dat moet je niet willen.

Het was daar echt verschrikkelijk 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi zo'n hele nacht lijkt me wel veel. ik heb wel een keer met een huntspel mee gedaan en toen we gepakt werden na een halve dag  werden we " gearresteerd"  en echt even in de handboeien  op de rug in de auto gezet. Daarna in een lokaaltje zitten en na een kwartier vragen beantwoorden was het klaar. Dat vond ik al super spannend en ook nog leuk. Ik weet niet hoe een hele nacht zou zijn. Denk dat het toch na een tijd minder is omdat je die deur niet open kunt doen.  Dus probeer anders eerst een uurtje ;)  maar zou het ergens ook twel willen proberen. Uiteraard gewoon als test, niet echt haha.

Groetjes liefs  X 

Reputatie 4
Badge +1

Mij niet want ik heb 4 maand geleden al een keer in de cel mogen zitten na het stelen van een nagellak bij de action. Daar wordt je echt niet vrolijk van vooral niet omdat het er behoorlijk stonk en mega koud was. Nou dat was een mooie les voor mij om niet weer te doen uiteindelijk met een strenge waarschuwing vanaf gekomen en de nagellak moest ik terug brengen.

Reputatie 7
Badge +14

Hey!  Ik heb wel eens handboeien op de rug om gehad om te proberen,  en ook bij een voorlichting.  Dan is het wel even leuk, maar na een tijdje was ik wel weer blij dat ze af gingen. Zo werd je dan naar de cel gebracht zeiden ze.  En in een cel zou ik wel willen proberen, al lijkt het me ook eng. Maar dan wel dat ik er weer uit kan als ik bang wordt bv.  Haha ik vind kamer arrest al vervelend terwijl de deur gewoon open kan, laat staan dat je dat elke dag jaren lang moet en er niet uit kunt. Maar, ik zou het wel willen proberen.  @A.B.Anoniem   ahw dat is echt  wel een ervaring geweest voor je dan. Werd je dan ook geboeid enzo  en in zo'n politie auto meegenomen? Goed hoe je zegt dat het een les was trouwens! Klinkt niet fijn inderdaad!  Liefs, Tover xxx

Reputatie 5
Badge +2

LIjkt mij echt niet leuk zou het misschien wel eens willen zien maar dan zijn we er wel hoor

Reputatie 4
Badge +1

  @A.B.Anoniem   ahw dat is echt  wel een ervaring geweest voor je dan. Werd je dan ook geboeid enzo  en in zo'n politie auto meegenomen? Goed hoe je zegt dat het een les was trouwens! Klinkt niet fijn inderdaad!  Liefs, Tover xxx

Ja ik moest ook handboeien om kwam wat meer om dat ik aan het huilen was. Toen hebben ze het maar voor de zekerheid om gedaan omdat ze niet wisten hoe ik zou reageren. Ik heb meer zitten huilen in de auto en gezegd dat ik mega veel spijt had wel 100 keer. Me ouders waren ook niet erg blij die vroegen zich af waarom ook omdat ik zowat 300 euro per maand krijg aan geld en nog 200 op spaarrekening. Tja denk uit een opwelling nou dit nooit meer echt niet 

Reageer