Vraag

wie is er wel eens opgepakt

  • 5 May 2020
  • 3 reacties
  • 419 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

wie is er wel eens opgepakt ik ben 2 keer opgepakt in totaal. 

1 keer was na het zwemmen toen hebben ik en mijn vriendin iets gestolen uit de supermarkt. we waren iets te dom bezig we hadden onze bikini nog aan dat viel dus al op. maar we konden alleen de spullen in de rugtas stoppen dus hadden we dat gedaan. toen we naar de kassa liepen werden we staande gehouden met de vraag of we iets hadden mee genomen we zijden allebei nee. toen vroeg de medewerkster als ze in onze rugtas mocht kijken en daar lagen de spullen in. toen vroeg ze of we ook bonnetjes hadden toen zij ik nee verloren en toen kwam de Manger met de beelden en vroeg of we mee wouden komen naar zijn kantoor. 1 maal bij zijn kantoor werd de politie gebeld en die vroeg of we mee wouden komen naar het bureau ik wou niet omdat ik nog een bikini aan had. ik zij ik wil als eerst naar huis maar dat mocht niet en toen ik weg wou lopen hebben ze me op de grond gewerkt. was ook nog zo hond mee die beet bijna in me broekje echt dood eng die hond. me vriendin werd niet naar de grond gewerkt maar haar handboeien werden knetter strak gezet. ik ging ook totaal niet mee werken eigenlijk onderweg nog een paar slippers verloren omdat ik wild om mij heen trapte. op de parkeerplaats werd ik tegen de auto aangesmeten of als ik een moord had gepleegd ik moest op mijn buik gaan liggen. mijn vriendin werd al in de auto gestopt en die reed al weg bijna nog over mij heen. ik gilde het gewoon uit omdat ik zo bang was voor die hond nog steeds ze zijden dimmen had je maar niet moeten jatten. toen kwam de auto voor mij tijdens de rit heb ik zitten gillen en janken en keihard met me hoofd tegen het raam gebonkt. op het bureau aangekomen werd weer die hond vlak naast mij gezet daar werd ik op een stoel neer gesmeten en dat ik moest blijven zitten. vervolgens moest ik naar een cel maar omdat ik niet mee werkte nog steeds bleven de handboeien om in de cel. ik heb echt keihard lopen schelden in de cel en met me voeten tegen de deur aan zitten trappen vervolgens werden me ouder ingelicht. toen moest ik naar zo kantoor daar heb ik nog een stuk  van de deur klink kapot getrapt omdat ik eerst niks wou zeggen. toen heeft die hond wel gebeten in mijn arm omdat ik me handen niet op de rug wou doen. vervolgens weer een uur in de cel geplaatst daar heb ik weer een uur zitten gillen en met me voeten tegen de muur aangeschopt. na dat uur werd ik weer opgehaald ze zijden nu je verhaal doen want dan mag je naar huis anders blijf je hier een nacht en laten we de hond in jou cel los. toen heb ik mijn verhaal gedaan en mocht ik naar mijn huis de straf was 40 uur taakstraf en winkelverbod en een paar blauwe plekken. 

 

de tweede keer 

 

toen heb ik een spiegel van de auto los getrapt toen kwam de politie ook maar met de eerste arrestatie werkte ik nu wel mee had geen zin om weer een hond in me arm te hebben 

 

de eerste keer was ik 15

tweede keer was ik 16


3 reacties

Zo he, jij bent echt heel stoer, je hebt zelfs de deur van een cel kapot getrapt! Als je tegenwerkt bij een arrestatie dan kan je zo'n behandeling verwachten. Je moet het wel heel bont maken om gebeten te worden door zo'n hond want die zijn heel streng gedrild.

Ik heb het ook te bont gemaakt de eerste keer en dat voor een meisje

Ik sluit me aan bij @Gastgebruiker. Ik vind het niet stoer en als je niet meewerkt kun je idd wel verwachten dat er geweld tegen je gebruikt wordt.

Groeten, 

TheColorGreen

Reageer