relschoppers aanpakken

  • 27 January 2021
  • 3 reacties
  • 66 Bekeken

Reputatie 4
Badge +5

Ik vind dat de relschoppers aardig moeten worden aangepakt want ze moeten realiseren dat dit niet kan !

Ze moeten denken aan de ouderen!

Het zijn ook nog eens jongeren!

Vinden jullie dat ook?


3 reacties

Tuurlijk moeten ze hard aangepakt worden maar in de praktijk is dat nog niet zo makkelijk. Om te beginnen is het al erg lastig om de aanwezigen te identificeren. Zelfs als ze duidelijk op video staan, zijn ze nog niet herkenbaar met hun hoodies, mondkappen en zonnebrillen. En de cyber teams van de politie ook hun best doen. Maar hoe kun je bewijzen dat de mensen die in zo'n groepsapp reageerden, ook daadwerkelijk aanwezig waren. Dat brengt ons bij het tweede punt. Het is enorm lastig om te bewijzen dat persoon x  iets strafbaars heeft gedaan. Dus de kans dat veel relschoppers gestraft zullen worden, acht ik helaas niet zo groot.

 

Reputatie 4
Badge +3

ja inderdaad, ik vindt het zelf prima als je gaat protesteren maar dit is gewoon diefstal en vandalisme en de meeste doen het gewoon om dat ze ruzie willen. maar is idd heel moeilijk om te kijken wie het heeft gedaan.

Reputatie 3
Badge +1

Ik ben het helemaal met de anderen eens.

Waarschijnlijk vervelen de relschoppers zich en zoeken ze entertainment, maar dit is geen oplossing!

Reageer