Mijn scheidingsverhaal

  • 11 January 2020
  • 2 reacties
  • 109 Bekeken

Reputatie 4
Badge +5

Hallo allemaal! Ik ben Daniël en ik ben 16 jaar. 2 jaar geleden gingen mijn ouders scheiden. Dat was een lastige periode. En al helemaal doordat mijn vader al snel een nieuwe vriendin had en ik een week voordat mijn ouders bekendmaakten dat ze gingen scheiden ik een epilepsie aanval had. Zonder met mij te overleggen kwam in juni 2018 mijn vader´s vriendin thuis bij mijn vader -tekst aangepast ivm forumregel 6-. Ik moest er erg aan wennen en heb dit meteen op school besproken. Al snel ging mijn vader vaker naar het huis van zijn vriendin  -tekst aangepast ivm forumregel 6-. . Nou goed: dat was allemaal 2 jaar geleden. Laatst wilde mijn vader mij even niet meer zien. Dat was het heftigste ooit. Na veel onderhandelingen is het eindelijk gelukt dat ik mijn vader weer zie! 

Bij wie is zo´n zelfde soort situatie ook voorgekomen? Laat het weten in de reacties!

Liefs,

Daniël


2 reacties

Hey Daniël

 

Niet gemakkelijk, zo’n scheiding. Wat jammer dat je hiermee geconfronteerd werd. Goed dat je dit op school besprak. 

 

Ook mijn ouders zijn gescheiden. Echter verliep dat vrij vreedzaam. Mijn vader ging elders intrekken, en mijn moeder en ik bleven in het huis waar we reeds woonden. Mijn vader die ik ongeveer om de twee weken, soms wat minder, terwijl ik mijn moeder vrijwel dagelijks zie. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 4
Badge +5

Precies datzelfde heb ik ook!

 

Reageer