kleren gestolen

  • 14 July 2020
  • 3 reacties
  • 390 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Ik ben gisteren een duikje wezen nemen in zee in mijn nakie op het naaktstrand. Mijn kleren lagen tegen de duinen aan. Na er even in geweest te zijn, ging ik me weer aankleden. Maar mijn kleren en mijn handdoek waren weg, ik baalde echt dus ik liep wat rond te zoeken (in mijn nakie), maar ik kon het niet vinden. Mijn vriendin gebeld en ze kwam even iets brengen. Dus aangekleed, we gingen weer terug naar huis dus kleren kwijt. Wie doet nou zo iets, echt onbegrijpelijk. Toch?


3 reacties

Er zijn mensen die dat soort dingen grappig vinden… Dat je het bij een vriend doet om gwn ff onnozel te doen en ze na 5minuutjes terug geeft kan ik snappen, maar bij een vreemde, dat snapt me bovenkamer niet echt.

Snap wel niet hlml hoezo je kleren weg waren en je mobiel niet? Of heb je die van iemand anders gebruikt?

Groetjs

Hi Jongen 14 jaar,

 

ach ja er zijn overal mensen die niet van iemand anders hun spullen af kunnen blijven. Ik snap dat ook niet, maar ja. Wat heb je nou aan iemand anders zijn kleren.

 

Gelukkig had je je telefoon nog. Btw kon je thuis wel naar binnen?

Heeft iemand anders niet gezien wie ze had gepakt? Daarmee heb je ze nog niet terug natuurlijk, maar is wel handig voor als je aangifte gaat doen.

 

Groetjes,

M&M's

Hey,

Zoals M&M's al zei. Er zijn altijd mensen die niet van andere hun spullen af kunnen blijven. Zaten er waardevolle spullen in je kleding? (Je telefoon zo te lezen had je nog)

Ik weet niet of er op het naaktstrand echt camera bewaking is, maar als ik naar het strand ga(bijna nooit)  dan zie ik altijd wel een huisje met zo'n camera,

Ik weet niet of dat daar is, maar zowel vraag die dan op.

 

Groetjes Gebruiker c 

 

Reageer