Skip to main content
Vraag

Is het vandalisme om FvD stickers te verwijderen op openbare lantarenpalen?

Ik vind het namelijk niet zo tof dat er stickers in de buurt hangen van partijen die polarisatie veroorzaken en tegen bewustzijn van maatschappelijke problemen zijn. 

Ik trek deze stickers af van de lantaarnpalen als ze een beetje los zitten en anders schraap ik over de stickers heen met een sleutel. Ik vraag mij dus af of het volgens de wet vandalisme is om stickers van Forum voor Democratie te verwijderen op openbare lantaarnpalen.

Kan iemand mij hierop antwoord geven?

11 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 4 reacties
  • 13 maart 2023

Ik  vind het heel goed, maar ik weet niet of het mag

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4127 reacties
  • 13 maart 2023

Degene die de stickers plakt doet aan wildplakken en dat is verboden.  Die stickers verwijderen is dus geen vandalisme maar juist vandalismebestrijding. 😅

• 0 reacties
  • 14 maart 2023

Top! Goed bezig!

Eenmeisje004
Forum|alt.badge.img+14

Goed zo. 

xx Eenmeisje004 

• 0 reacties
  • 16 maart 2023

juist hartstikke goed, helemaal eens met je ook!

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 44 reacties
  • 21 maart 2023

Prima dat je het doet, maar kijk er dan niet raar van op dat anderen misschien stickers van andere partijen verwijderen op openbare lantaarnpalen, en respecteer ook mensen die Forum voor Democratie wel een goeie partij vjnden:)

• 0 reacties
  • 26 maart 2023

Thanks voor de reacties allen.

NederlandseGuy050
Forum|alt.badge.img

Hoezo zorgt de FVD voor polarisatie? Dat er nu polarisatie is, komt niet door een partij, maar door alle partijen samen. Ik support zelf FVD wel. Ieder zijn mening natuurlijk.

Monkeyboy08
Forum|alt.badge.img+11
  • Topper
  • 725 reacties
  • 21 oktober 2023

Hoi, ik weet dat dit topic oud is maar ik reageer gewoon:

Anonymous schreef:

Ik vraag mij dus af of het volgens de wet vandalisme is om stickers van Forum voor Democratie te verwijderen op openbare lantaarnpalen.

Op lantaarnpalen mag je het gewoon weghalen, is niks mis mee. Er zijn ook van die borden waar je posters en stickers mag ophangen (bij mij tenminste),  daar moet je het wel gewoon laten zitten. 

Groetjes, @Monkeyboy08

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 4 reacties
  • 28 januari 2025
Monkeyboy08 schreef:

Hoi, ik weet dat dit topic oud is maar ik reageer gewoon:

Anonymous schreef:

Ik vraag mij dus af of het volgens de wet vandalisme is om stickers van Forum voor Democratie te verwijderen op openbare lantaarnpalen.

Op lantaarnpalen mag je het gewoon weghalen, is niks mis mee. Er zijn ook van die borden waar je posters en stickers mag ophangen (bij mij tenminste),  daar moet je het wel gewoon laten zitten. 

Groetjes, @Monkeyboy08

Moet je het laten zitten of is het verplicht om het te laten zitten?

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 4 reacties
  • 28 januari 2025
Cor schreef:

Prima dat je het doet, maar kijk er dan niet raar van op dat anderen misschien stickers van andere partijen verwijderen op openbare lantaarnpalen, en respecteer ook mensen die Forum voor Democratie wel een goeie partij vjnden:)

Maar mensen die op FvD stemmen respecteren mij en mensen die ik ken niet.

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen