Skip to main content
Vraag

Hebben jullie wel eens iets gestolen?

• August 15, 2025
  • 11 reacties
  • 101 Bekeken

Wolf
Forum|alt.badge.img+19

Gewoon even een nieuwsgierig vraagje... Heb je wel eens iets gestolen? Uit een supermarkt, of van je ouders? Of van een vriend misschien? Zo ja, wat heb je gestolen en wat vind je hier nou eigenlijk van?

xx liefs Wolf 🐺

11 reacties

Arclight22
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • August 15, 2025

Alleen snoep van de Kruidvat ofzo vroeger dan pakte ik dat eruit maar verder niks nee 

• August 15, 2025

Halo ​@Wolf 

Een snoepje uit de kruidvat, maar die kon ik niet meer terug geven😉😊

Tover01
Forum|alt.badge.img+17
  • Ster
  • August 16, 2025

Hey! Ik heb niet echt gestolen maar wel eens een pen of stift ofzo ergens geleend bv op school uit het materiaal hok of van een bureau en dan vergeet je dat en zit ie een week later nog in mn tas. Ik heb wel een keer een paar kniekousen die ik in het mandje had gedaan vergeten te scannen terwijl ik de andere dingen wel afrekende. Ik liep naar buiten en merkte het en heb ze alsnog betaald. Braaf misschien maar ik wil liever eerlijk zijn hihi. Liefs, Tover xxx

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • August 16, 2025

Hey!

Ik heb soort van iets gestolen, nameijk een knikker die ik zou moeten teruggeven toen ik nog op de bassischool zat, maar die zit in mijn kast al een paar jaar en ook een snoepje van kruidvat en verder denk ik niks.

NN15000
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • August 16, 2025

Ja ik moest iets halen in de supermarkt en was ik iets vergeten te scannen maar daar kwam ik pas thuis achter 

Yusa
Forum|alt.badge.img+10
  • Topper
  • October 10, 2025

@Wolf Nee. Woensdag stond ik wel in de HEMA en stopte een rol tape in mn jaszak: mn moeder gelijk van "Nee!" "Dan lijkt het alsof je steelt!" Dus ik geschrokken die tapes uit mn zak halen, valt bijna alles uit mn handen want ik stopte het erin omdat ik volle handen had XD 

Maar Nee ik heb nooit iets gestolen.

-Yusa

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • October 10, 2025

Ik heb een fineliner van school, is dat ook stelen😅?

S4GEEE
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • October 10, 2025

Heyy nou toen ik ong 8 was steelde ik wel eens van mijn zus, zoals makeup omdat ik daar nieuwsgierig naar was, of een snoepje ofzo

Groetjesss ​@S4GEEE 

Gekehenkie
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • October 22, 2025

Zover ik me kan herinneren niet

• October 22, 2025

Ik ook nooit. Durf ik niet, en het hoort ook niet. ​@Tover01  dat is goed gedaan! Niet braaf maar deugdelijk. 

Groetjes K.

Tover01
Forum|alt.badge.img+17
  • Ster
  • October 23, 2025

@Yeahhh  ja ernstig. Een lange strafreflectie opdracht waard 😉😁 nee hoor grappie. Je gebruikt 'm wrs ook nog wel voor school dus nee hoor  👍 liefs Tover xxx