ik was met een vriend in een park waar een school naast licht we gingen in de school er stond een houten treintje en we gingen er opziten toen krakten het en toen (heel stom) stampte we er tegen en viel het kapot en toen waren we daar gewoon aan het zitten bij het hek toen kwam de politie ik en de anderen persoon rennen alebei weg en hij gaat naar de uitgang van het parken werd gepepakt ik die ging in de bosjes in het midden van het park en toen hoorde ik iemand zegen zon 25metervan mij hebben julie iemand gezien in een felle kleur jas ik hoorde dat en deed de redelijk dunne jas onder mijn trui en sprong uit de bosjes hij zag het niet en ik dee men mondmasker aan en wandelde langs de agent die vroeg of ik iemand met een orangje jas had gezien en ik zij nee maar ik snap niet hoe hij mij niet zag en ik ben op een of andere manier via een kant van het park weg geraakt en toen ging ik naar mijn vriend zijn huis waar ik verbleef en ik w8te op hem ik wist niet dat hij gepakt was.
hij en zijm moeder hebben niet mijn achternaam gezegd en hebben niet gezegd dat ze me kende dat ze aleen wiste dat ik daar ooi woonde in de buurt en nu moet mijn vriend voorkomen maar ze gaan hem overhoren bij de jeugd rechter hij is maar 11 en hij ‘’weet’’ mijn achternaam niet kunnen ze mij nog vindenÂ