democratisch-communistische samenleving?

  • 2 December 2011
  • 32 reacties
  • 2647 Bekeken


Toon eerste bericht

32 reacties

stoer verhaal
Vind je niet dat het ene werk boven het andere staat? ik kan me voorstellen dat een dokter zijn werk belangrijker vind dan dat van een putjes schepper en die putjes schepper het daarmee eens is
zo iemand verdient dan eigenlijk meer


verder vind ik het communisme eigenlijk geen slecht idee :)

Dat kan ja. Maar bekijk het eens van deze kant, geen discriminatie meer vanwege iemands salaris, werk of maatschappelijke positie (:
Vind je niet dat het ene werk boven het andere staat? ik kan me voorstellen dat een dokter zijn werk belangrijker vind dan dat van een putjes schepper en die putjes schepper het daarmee eens is
zo iemand verdient dan eigenlijk meer


verder vind ik het communisme eigenlijk geen slecht idee 🙂
en zo begtonnen hitlers ideen ook, be careful what ya wish for mijn lijstje hoe de wereld moet zijn



we leven in een democratisch acertronisch wereld

al het goud zal worden vernietigd, waardoor de geldwaarde stijgt, en de drukkerije ook

er is werk voor iedereen, degene die niet werken, zal indien mogelijk, zo snel mogleijk werk voor worden gezorgd,

immigranten zijn welkom, we leven met elkaar, dus met iedereen

er is een groots gebouw waar alle staatsleiders en presidenten in komen, The commision, dat wordt gekozen door het volk, het gebouw komt te staan in soadan afrika( geometrisch gezien, het midden van de aarde)

alle voedselketen zijn open voor iedereen



school is verplicht tot 17 jaar,

stemrecht vanaf 18 jaar, mits je status fatsoenelijk is, je bkr wordt gechevkt, en je mag stemmen als je nuchter bent


Ik vind mijn mening van een ideale samenleving toch echt wel heeel anders als die van Adolf Hitler hoor. Heb wel respect voor die gozer, vanwege zijn goede leger en zijn kunst om alles netjes te laten verlopen. Wel enorm laf dat ie zelfmoord pleegde. Ik ben geen neo-nazi trouwens hoor ;o

En ja, jou lijstje kan ook wel werken ja, maar ik vind mijne toch net iets beter omdat iedereen ook dezelfde status en alles heeft.
Hey Crocod1e,

Je hebt een interessant topic geplaatst met daarin geheel eigen ideeen over hoe de maatschappij eruit zou moeten zien. Heb je het hier ook al met vrienden en klasgenoten over gehad? Goed plan om in ieder geval op het Forum van de Kindertelefoon te vragen wat anderen hiervan vinden, ik hoop dan ook dat je hier nog reacties op gaat krijgen.

Groet,
Ann!ek


Bedankt dat je dit een goed topic vind. Ik had het ook op FOK! kunnen zetten, waar het veel drukker is, maar daar zal ik waarschijnlijk geen serieuze reactie's krijgen en zal iedereen maar zijn eigen niet onderbouwde mening geven. Tevens zou die wss snel gesloten worden door een van de velen nazistische moderators.

Ik hoop ook leuke reactie's te krijgen 😉
en zo begtonnen hitlers ideen ook, be careful what ya wish for mijn lijstje hoe de wereld moet zijn



we leven in een democratisch acertronisch wereld

al het goud zal worden vernietigd, waardoor de geldwaarde stijgt, en de drukkerije ook

er is werk voor iedereen, degene die niet werken, zal indien mogelijk, zo snel mogleijk werk voor worden gezorgd,

immigranten zijn welkom, we leven met elkaar, dus met iedereen

er is een groots gebouw waar alle staatsleiders en presidenten in komen, The commision, dat wordt gekozen door het volk, het gebouw komt te staan in soadan afrika( geometrisch gezien, het midden van de aarde)

alle voedselketen zijn open voor iedereen



school is verplicht tot 17 jaar,

stemrecht vanaf 18 jaar, mits je status fatsoenelijk is, je bkr wordt gechevkt, en je mag stemmen als je nuchter bent
Badge +2
Hey Crocod1e,

Je hebt een interessant topic geplaatst met daarin geheel eigen ideeen over hoe de maatschappij eruit zou moeten zien. Heb je het hier ook al met vrienden en klasgenoten over gehad? Goed plan om in ieder geval op het Forum van de Kindertelefoon te vragen wat anderen hiervan vinden, ik hoop dan ook dat je hier nog reacties op gaat krijgen.

Groet,
Ann!ek

Reageer