Vraag

arrestatie wildpassen verantwoord of overdreven

  • 16 January 2020
  • 4 reacties
  • 380 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben een transgender meisje en heb de gewoonte om zittend te plassen ook al heb ik een penis. Ik was op weg naar huis van school en kon het niet meer houden zo dringend moest ik plassen dus ik ergens aan een bosje gestopt met de fiets,broek omlaag en zittend plassen ik hoorde een paar meiden lachen maar normaal konden ze me niet zien toen ik uit het bosje kwam stond de politie me op te wachten en hebben ze een pv opgemaakt maar kan ik niet hierop in gaan want?

 

#1 plassen is menselijk 

#2 ik zat te plassen afgelegen dus niet dat iedereen het kon zien tenzij die meisjes me hebben gezien maar dat is een rotstreek omdat als ik in een bosje zit ziet niemand mij 


4 reacties

Helaas is wildplassen strafbaar, 

Hey Taylor

 

Wat vervelend dat je hierdoor in de problemen kwam. Persoonlijk vind ik een pv voor plassen in de bosjes (en niet op bv. privéterrein) overdreven, maar zoals ChrisjeVisje zei, is het nu eenmaal strafbaar. 

 

Het lijkt me aan te raden om, net voor je naar huis fietst, nog even op school naar de wc te gaan. Op die manier kunnen vervelende situaties zoals deze vermeden worden. 

 

Gr. Kenshin

Badge

Hahaha ik wou dat ik jou was karel, oh je bent taylor zomaar? 

Het moet ook illegaal zijn vind ik.

Misschien een beetje overdreven maar het is nou eenmaal strafbaar.

Reageer