Vraag

aangeven??

  • 19 May 2020
  • 3 reacties
  • 225 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo

ik heb afgelopen week met een jongen geappt op snapchat. Hij heeft dingen over zichzelf verteld die ik niet al te serieus nam. Maar naar mate ik met hen bleef appen bleek het dat het wel serieus was.

 

Hij is een junk, verslaafd aan sex en een dealer. In wapens en drugs. Hierbij heeft hij meer dan 20 mensen vermoord. 
 

Voor dat ik dit wist hebben we ook wat spannendere chats gehad en hebben we beide een foto gestuurd. Dit is nu allemaal al wel verwijderd door snapchat omdat het niet opgeslagen was. 
 

Toen hadden we een discussie en zijn exacte woorden waren: Ik schiet een kkr kogel door zijn kop. 

En ja. Later heb k gevraagd of hij dat meende, hij zei ja. Toen blokte ik hem. Alle chats zijn nu verwijderd 

Alleen wil ik hem nu aangeven. Want hij is een jongen van 16 dit claimt dit gedaan te hebben. Alleen ben ik bang dat de politie dan ook naar mij toe komt zegmaar. Ik wil namelijk anoniem een melding maken. (Btw, hij heeft een wapen) Maar ik ben dan bang dat ik er gezeik mee krijg omdat ik met hem geappt heb. 
 

en daarbij, miss heeft hij wel vrienden die ook geen probleem hebben met iemand om te leggen. Hij weet mijn voor en achternaam en vlgns mij ook mn woonplaats. Dus ja... 

 

Ik wil graag aangifte doen maar ik ben dus bang voor 2 dingen: Gezeik met de politie en dood gaan

 

Ik wil hier evht graag met iemand over praten maar ik weet niet met wie😫

 

Wat vinden jullie dat ik moet doen???

 


3 reacties

Hallootjes!

Weet jij hoe hij heet of waar hij woont? Met die gegevens zou je hem kunnen aangeven. Ik denk dat het beste is om iemand (bijv. Je ouders) in te lichten die er iets aan kan doen. En het kan ook gwn zijn dat hij het allemaal uit zijn duim heeft gezogen omdat hij het leuk vond om jou bang te maken.

Succes!

P.s. geef in het vervolg niemand online je naam en adres :)

Heyy

Ik denk eerlijk gezegd dat het wat stoere praat is . 20 moorden op je naam staan en niet opgesloten zitten lijkt me raar. Je kunt er voor de zekerheid inderdaad naar de politie mee gaan. Ik denk zelfs dat voor de politie zijn naam op snapchat genoeg is. Die zoeken dan wel uit wie erachter zit en waar hij woont. Beter het zekere voor het onzekere, maar lijkt me toch sterk dat een 16 jarig joch een wapen heeft en er mensen mee afschiet. Ik zeg niet dat het niet kan hoor. Mij lijkt het gewoon een beetje vreemd. Als je het echt niet vertrouwt kun je inderdaad beter naar de politie gaan. Is het veiligst voor iedereen denk ik.

Groetjs

Kaas123

Reputatie 1
Badge

Het is denk ik stoere praat. Het is het best het aan te geven bij de politie. Zeg even dat hij je heeft bedrijgt. Als de politie vind dat je gevaar loopt krijg je beveiliging.

Reageer