Heyyy, ik heb het deze week heel zwaar gehad we zijn er bij mij thuis achter gekomen dat mijn moeder kanker heeft en nu is dat allemaal gaande (mijn ouders zijn gescheiden bdw) mijn hond is nu ook weg, mijn oma ligt in het ziekenhuis en mijn vader zijn beste vriend waarmee ik ben opgegroeid als een oom figuur zit ook in het ziekenhuis, ik heb er echt veel last van ik moet ook nogsteeds school dingen doen dus ik heb echt veel stress. Ik heb dit jaar tijdens carnaval een man ontmoet en ik kan heel fijn met hem praten hierover hij is heel lief ik heb hem nu ook op snap enz hij heeft gezegd dat ik altijd tegen hem kon praten maar ik durf hem niet te appen als het slecht gaat hij heeft op dit moment veel aan zijn hoofd want het gaat ook niet goed met zijn gezondheid op een van de laatste dagen van carnaval moest hij met de ambulance mee dus dat is ook nogsteeds moeilijk maar ik weet dus niet zo goed wat ik moet doen ik ben binnenkort jarig dus ik ga denk ik gewoon kijken of hij dan iets appt want ik weet niet of hij zich misschien beetje raar voelt omdat er ook 13 jaar leeftijd verschil is😅
Ik hoop dat iemand kan reageren en weet wat ik moet doen haha
Groetjesss,
Annoniemm
Tekst aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. anonimiteit, zie forumregel 3: Plaats op het forum geen persoonsgegevens.