Skip to main content
Vraag

Ik haat mijn zusje

Forum|alt.badge.img

Hoi,

Ik heb dus eigenlijk al zolang ik het me kan herinneren best vaak ruzie met mijn zusje ( ze is nu 12) ik ben nu 15,  nu ze een beetje ouder begint te worden begint ze steeds irritanter te worden en probeerd me altijd te naaien. Mijn ouders zijn gescheiden en bij mijn vader gaat het heel goed, daar doet ze niet zoveel eigenlijk, maar bij mijn moeder is ze 10x zo vervelend. Het probleem is denk ik dat het mijn moeder niks boeit, ze is zo oneerlijk dat als ik iets fout doe er gelijk iets van gezegd wordt en zij kan doen wat ze wilt. Als ik dan vraag aan mn moeder of ze er iets van wilt zeggen zegt ze dat ze er op let en dat ze zich niet gaat bemoeien. Ze verpest mijn humeur echt heel erg en ze verpest ook de band tussen mij en mijn moeder. Heeft iemand tips want het liefst wil ik haar soms echt een mep geven, en dat hoort niet natuurlijk.

0 reacties

Geen reactie

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen