Skip to main content
Vraag

normaal masturberen meisjes

• 17 maart 2025
  • 6 reacties
  • 613 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo, 

Dit is waarschijnlijk geen vreemde vraag maar ik denk er soms wel eens over na.

Meisjes, masturberen veel meisjes?

Ik stel de vraag omdat ik benieuwd ben want jongens maken er vaak grappen over enzo maar ik hoor meisjes daar eigenlijk bijna nooit over, en heb daarom dus eigenlijk geen idee. 

En nog een vraag daaraan gerelateerd.

Vinden jullie het vreemd als jongens daar grappen over maken en jullie dat horen?

Hopelijk was dit gwn een respectvolle vraag ik had geen idee hoe ik dit anders kon vragen. 

Alvast bedankt en heb een rest van je dag. ♥️

6 reacties

Nanoniem2011
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 194 reacties
  • 17 maart 2025

Ja, meisjes masturberen. Net als jongens. Zoals jongens al vroeg aan hun plassertje zitten, zo voelen meisjes al aan hun vagina.

Niks mis mee en iedereen doet het op zijn of haar manier. Je ontdekt zelf wel wat voor jou het fijnste is en hoe je uiteindelijk een orgasme kunt krijgen.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • 6 reacties
  • 18 maart 2025

Bedankt voor de reactie. Fijne dag nog, ♥️

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 276 reacties
  • 18 maart 2025

Geen gekke vraag, wel grappig

Meisjes masurberen natuurlijk ook (vingeren)

ik zelf ook (best vaak)

Alleen eerlijk…: ik ken maar een paar meisjes die er heel open over zijn maar meestal ontkent iedereen het, waardoor ik soms ook twijfel of ik wel normaal ben. Maar veel meisjes (en jongens?) denken bij vingeren alleen met je vinger IN je kutje en als je dan antwoord moet geven of je vingert zeggen ‘nee’, maar misschien wrijven ze dan we langs hun clit maar noemen ze dat geen vingeren maar masturberen. Pfff

Als jongens er grappen over maken moeten ze dat vooral doen. Meisjes zouden er ook meer open over moeten zijn want nou lijkt het wel een taboe

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • 6 reacties
  • 18 maart 2025

Tbh als iedereen er open over was en het niet echt zo'n beetje taboe achtig onderwerp zou zijn zou het een stuk relaxter zijn om er over te praten helemaal. Mee eens dus! 

En bedankt voor de reactie en je medeleven. ❤️

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Topper
  • 512 reacties
  • 19 maart 2025

Ja, meisjes doen dat ook. Sommige meisje praten daarover, anderen niet.  Meisjes voelen minder de neiging om op te scheppen over hun geslachtsdelen en lichaam dan jongens, dus gaan ze niet lopen toeteren hoe vaak ze klaar kunnen komen en hoe snel en hoe nat ze daarbij worden. Voor de meeste meisjes is masturberen iets intiems en privé, voor sommige jongens iets dat ze nodig hebben om niet alleen hun piemel maar ook hun ego mee te strelen. ‘Ik ben 12, heb een pik zo lang en dik als een salamiworst, kan 4 keer klaar komen per uur en als ik spuit vliegt mijn sperma door het dakraam naar buiten’ - dat soort dingen.  Lang niet alle jongens natuurlijk - sommige.

Tekst samengevoegd door de kindertelefoon vanwege leesbaarheid

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2519 reacties
  • 19 maart 2025

@Diana  🤣 geweldig weer! On topic ​@Jongen.unkown  ik vind zeker dat je de vragen respectvol stelt hoor! Verder ben ik het eens met de anderen. Belangrijkste is dat iedereen er lekker van geniet 😉Liefs, Tover xxx

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen