Skip to main content
Vraag

hulp vragen??

• 14 maart 2025
  • 1 reactie
  • 36 Bekeken

Oliverr21
Forum|alt.badge.img

Hai, ik ben nu 15 en voel me echt rot ngl. Al een tijdje struggle ik met sh en soms ook zelfmoord enz, maar ik durf geen hulp te vragen. Ik ben dan steeds  bang voor reacties van anderen, of dat ik me aanstel ofz, etc. Maar like dit is nu al een paar jaar zo, en zelfs al lijkt het wel goed te gaan (met cijfers, vrienden, eten, enz) voel ik me zo naar van binnen. Ik ben voornamelijk bang hoe mn ouders hier op zouden reageren. Ik wil wel vragen of ik naar like therapie mag ofz maar ze denken dat het niet nodig is omdat zoals ik al zei, alles lijkt van buiten gewoon goed te gaan. Ik zit nu gewoon vast met al deze gedachtes en ik weet niet wat ik moet doen.

1 reactie

Eenmeisje004
Forum|alt.badge.img+14

Heyy โ€‹@Oliverr21

Bah, wat naar dat je je al voor zoโ€™n lange tijd niet goed voelt. Wat anderen er ook van denken, je stelt je absoluut niet aan!

Je zou naar je mentor, een zorgcoรถrdinator/vertrouwenspersoon op school of naar een docent waar je goed mee kan praten kunnen stappen. Ook kan je vanaf je 12e alleen naar de huisarts, en die kan je dan weer verwijzen naar een psycholoog. Zoek alsjeblieft hulp! 

Dit is een topic met alternatieven voor zelfbeschadiging: 

Je kan van ook van 11:00 tot 21:00 met de kindertelefoon chatten of bellen op 0800-0432. 

Hoop dat je hier iets aan hebt! :) 

xx Eenmeisje004

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen