Skip to main content
Vraag

vragenlijst sport

Anomiempjeje
Forum|alt.badge.img+3

Hier een leuk vragenlijstje over sport!!!

1. Douche jij na het sporten?

2. Welke sport doe je?

3. Wat moet je doen met jouw sport?

4.is het een sport waarbij je competitie hebt.

5. Vind je paardrijden een sport

6. Vind je gamen een sport

7. Doe je je sport in een zaal of buiten of ergens anders

8. Als je geen sport doet welke sport zou je willen doen

10. Is jou sport een dure sport

11. Zijn er wel eens rare dingen gebeurt in de kleedkamer (dingen die met seks te maken hebben ofzo)

12. Heb je je wel eens geblesseerd met je sport.

13. Zijn er doden gevallen met jou sport

14. Welke kleding moet je dragen bij jou sport

15. Vind je je sport leuk?

Doei ik hoop dat ie leuk wass 

5 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 33 reacties
  • 7 april 2025

Douche jij na het sporten? Ja

2. Welke sport doe je?

Mma 

Mma is een combinatie van alle vechtsporten . En de bedoeling is om deze technieken met elkaar te combineren en op de tegenstander uit te voeren. De meeste wedstrijden vecht ik in het buitenland omdat er daar minder strenge regels gelden. 

ja

5. Vind je paardrijden een sporeenja

nee

wedsrijden zaal trsinrn meestal buiten

ja

11. Zijn er wel eens rare dingen gebeurt in de kleedkamer (dingen die met seks te maken hebben ofzo)

Nee

Ja best vaak  bijvoorbeeld een gebroken neus als in daar een tik op krijg. Verder vooral veel bloeduitstorting en kneuzingen 

Ja

Tijdens training gewoon training kleren en tijdens wedstrijd Mma broek en mma handschoenen 

15. Vind je je sport leuk? Jaa

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 9 reacties
  • 7 april 2025

1. Douche jij na het sporten? Ja

2. Welke sport doe je? Wedstrijdzwemmen

4.is het een sport waarbij je competitie hebt.Ja

5. Vind je paardrijden een sport Ja

6. Vind je gamen een sport Nee

7. Doe je je sport in een zaal of buiten of ergens anders In een Zwembad

8. Als je geen sport doet welke sport zou je willen doen Een vechtsport of basketbal ofz

10. Is jou sport een dure sport nee valt mee

11. Zijn er wel eens rare dingen gebeurt in de kleedkamer (dingen die met seks te maken hebben ofzo)  Nee

Ja

nee niet in de sport zelf niet denk ik.

Een zwembroek en zwembril

15. Vind je je sport leuk?  jaa

Diana
Forum|alt.badge.img+5
  • Topper
  • 542 reacties
  • 8 april 2025

1. Douche jij na het sporten? ja, natuurlijk

2. Welke sport doe je? paardrijden, volleybal, judo

3. Wat moet je doen met jouw sport? op een paard zitten, een bal over een net krijgen, mensen tegen de grond gooien

4.is het een sport waarbij je competitie hebt. volleybal en judo

5. Vind je paardrijden een sport.  Ja.  

6. Vind je gamen een sport.  Nee.  Pokeren, schaken, darts en snooker ook niet.  Er moet een zekere inspanning geleverd worden.

7. Doe je je sport in een zaal of buiten of ergens anders.  Paardrijden buiten, volleybal binnen en buiten, judo binnen.

10. Is jou sport een dure sport.  Paardrijden wel, andere niet.

11. Zijn er wel eens rare dingen gebeurt in de kleedkamer (dingen die met seks te maken hebben ofzo) nee

12. Heb je je wel eens geblesseerd met je sport. Ja; paar keer slecht gevallen bij judo en daardoor schouder- of rugpijn; enkels verzwikt en vinfers gekneusd bij volleybal.

13. Zijn er doden gevallen met jou sport.  Ja, zeker bij paardrijden: mensen vallen en breken hun nek of ze krijgen een trap in hun gezicht en zo.  Bij volleybal en judo heb ik nog niet gehoord van doden.

14. Welke kleding moet je dragen bij jou sport.  Paardrijden: spijkerbroek, hemd, lage laarzen en chaps, hoed.  Volleybal: broekje, shirtje, schoenen.  Judo: judopak.

15. Vind je je sport leuk? ja!

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2535 reacties
  • 8 april 2025

Top!! 

1. Douche jij na het sporten?

Ja zeker

2. Welke sport doe je?

Voetbal en judo en sinds kort wat jiu jitsu training.

Bij โšฝben ik linksvoor, ik moet vooral proberen om langs de verdediging van de tegenpartij te komen en de bal aan de spits te geven of zelf te scoren. En bij judo zoals โ€‹@Diana  zegt xD. (Wat kun jij toch mooi formuleren trouwens haha, geweldig) 

Zeker,  bij voetbal kun je dan nog gelijk spel halen maar bij judo win of verlies je.

5. Vind je paardrijden een sport

Ja hoor zeker wel en ook nog wel link soms lijkt mij. Maar wel mooi! 

Nee, nouja denksport misschien, ik game zelf niet.

Beide. Judo is altijd in de zaal, voetbal kan beide maar wij eig altijd buiten.

X

Valt wel mee. 

Nee hoor wel met water stoeien en keten maar die verhalen die je soms leest heb ik gelukkig nooit meegemaakt.

Jawel, niet ernstig gelukkig. Wat schaafwonden ofzo. En mijn ego toen ik een keer het veld uit werd gestuurd ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜‰ grapje niks ergs hoor ! 

Bij voetbal helaas wel en dan vooral buiten het veld ( rellen en zulke domme dingen).

โšฝ: shirtje, kort broekje, kniekousen, kicksen (voetbalschoenen). En je mag ook scheenbeschermers onder je kniekousen doen. Bij judo heb ik een wit pak van stevige stof 

15. Vind je je sport leuk?

Zeker! 

Doei ik hoop dat ie leuk wass. Ja hoor leuk onderwerp ook! Liefs Tover xxx

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4246 reacties
  • 8 april 2025

1. Douche jij na het sporten? Zeker

2. Welke sport doe je? Hardlopen. Ik zit nu niet bij een vereniging of zo.

3. Wat moet je doen met jouw sport? Ik doe het voor mezelf dus niks โ€˜moetโ€™. Het gaat mij niet om de beste tijd neer te zetten of zo. Gewoon om te bewegen, hoofd leegmaken, dat soort dingen

4.is het een sport waarbij je competitie hebt. Ja, je kan marathons lopen en zo.

5. Vind je paardrijden een sport Ja

6. Vind je gamen een sport Volgens Wikipedia is sport โ€œeen fysieke krachtmeting, fysiek spel of denkspel dat op reglementaire wijze in competitieverband of recreatief gespeeld kan worden.โ€  Dus ja, gamen is een sport. Net zoals pokeren, schaken, snooker, darts...

7. Doe je je sport in een zaal of buiten of ergens anders Buiten

8. Als je geen sport doet welke sport zou je willen doen nvt

10. Is jou sport een dure sport Nee, totaal niet. Het duurste zijn de schoenen.

11. Zijn er wel eens rare dingen gebeurt in de kleedkamer (dingen die met seks te maken hebben ofzo) Ik heb heel lang op voetbal gezeten en daar is echt nog nooit wat raars in de kleedkamer gebeurt. Het enige wat wij deden was een beetje ouwehoeren. Verhalen die je daar wel eens over leest zou ik niet geloven.

12. Heb je je wel eens geblesseerd met je sport. Ik heel kort jiujitsu gedaan vorig jaar en ik ging meteen door mโ€™n enkel. ๐Ÿ˜‚   Op voetbal ook wel eens dingen als een kneuzing maar nooit iets ernstigs.

13. Zijn er doden gevallen met jou sport Bij bijna elke sport zijn wel doden gevallen denk ik

14. Welke kleding moet je dragen bij jou sport Ligt aan het weer wat ik draag. Meestal een tshirt en lange broek. In de zomer shorts.

15. Vind je je sport leuk? Het is wel een fijne manier om je hoofd leeg te maken

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen