Skip to main content
Vraag

Hoe voorkom je sperma?

Forum|alt.badge.img

Ik lig wel eens naakt in bed en trek dan wel eens af, maar ik merk vaak dat ik te snel klaarkom. Ik heb de "pret” van klaarkomen nog niet echt ingezien en vind sperma vooral vieze plakzooi (ik weet dat het later nodig is om kinderen te krijgen), dus hoe zorg ik dat ik minder snel klaarkom?

5 reacties

Nanoniem2011
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 177 reacties
  • 12 maart 2025

Geen idee 🙈🤭 ik ben een meisje

Stoppelbeer
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • 58 reacties
  • 12 maart 2025

Ja sperma is een plakkerig zooitje.  Snel klaarkomen kan je voor komen door te edgen. Als je voel dat je bijna komt even te stoppen en zo kan je een orgasme flink lang uitstellen. Als je voel dat je komt dan kan je je kwak opvangen in een doekje/sok/handdoek en die dan in de was gooien. Zo heb jij de zooi niet. 

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+4

Sluit mij aan met alles wat Stoppelbeer (niet Nanoneims's advies, daar heb je niet veel aan 😅) noemt. Ik denk dat je het moet leren.. 

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2437 reacties
  • 13 maart 2025

Hey, als je het wilt vertragen dan zul je heel langzaam moeten bewegen en  "onderweg" moeten pauzeren zeg maar en daarna weer door. Voel je vanzelf wel aan.  Tsja en sperma hoort nu eenmaal bij het klaarkomen. Misschien kun je er een condoom omheen doen dan blijft het daarin zitten in het topje en dan gooi je 'm netjes in de prullenbak. Wel ff dicht maken. En je penis kort met warm water wassen.  De schoonste manier denk ik. Liefs Tover xxx

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 186 reacties
  • 13 maart 2025

Interessant onderwerp

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen