Skip to main content
Vraag

hetero, bi of gay en uit kast komen

Forum|alt.badge.img

Hoi, ik ben 16 jaar.

ik heb al tijdje een probleem, er word al 2 jaar lang wel is gevraagd of ik gay ben als de ene het denkt denk de andere het ook. Dus nu denken dat heel veel mensen.  Ik heb zelf ooit n meisje leuk gevonden en voel me ook seksueel aangetrokken door meiden maar ik voel me meer seksueel aangetrokken door jongen om zegmaar seks mee te hebben, maar ik heb nog nooit een jongen leuk gevonden. Ik wil graag als ik bi of gay ben gw uit de kast komen als ze het dan vragen gw van ja ik ben bi. Maar ik ben dus bang dat er dan nooit meer meiden zullen zijn die me wat vinden puur door dat k dan ook op jongens val.

2 reacties

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+4

Hey,

Ik snap dat het lastig is, maar ik raad je aan om gewoon te zijn wie je wil zijn. Als je op jongens en meisjes valt heet dat Biseksueel. Je hoeft trouwens echt niet een woord te koppelen aan hoe jij je voelt, maar het uitleggen is misschien wel een keer handig. 

Forum|alt.badge.img

Hoi!

Ik zou zeggen, laat je niet de kast uit trekken, zeker nu je het nog niet zeker weet. Als je nu graag al uit de kast wíl komen, prima! Maar het hoeft natuurlijk niet. Ik zou net zoals ​@nieuwschierig_aapje  zeggen, wees jezelf! En als meisjes je niet leuk zouden vinden doordat je toevallig ook op jongens valt, dan zijn ze jou de moeite waard niet, ze moeten immers houden van de echte jij, niet de neppe!

Liefs, ...

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen