Skip to main content
Vraag

Verslaafd aan aftrekken pagga idk

Forum|alt.badge.img

Ja ik sla pagga misschien makkelijk 8x per dag ik begin nu ook wel door te hebben dat het niet helemaal 100 is. 

Hoevaak doen jullie het en ik praat over 16 jarige jongens/mannen.

10 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 433 reacties
  • 7 maart 2025

Je slaat pagga. En ik maar denken dat dit een Nederlandstalig forum was.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • 1 reactie
  • 7 maart 2025

Ja wat is het dan chinees

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4174 reacties
  • 8 maart 2025

@Diana Pagga slaan is straattaal. 

On-topic: ik zou afbouwen naar 7x per dag

Succes

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 433 reacties
  • 8 maart 2025

@Bbbbb1237548  Ja, misschien is het wel Chinees.  Ik kende die uitdrukking helemaal niet maar het klinkt wel geestig.

8 keer per dag is wel veel.  Ik wist niet eens dat jongens zo vaak kunnen en dan ook nog eens elke dag.  Ben wel benieuwd hoe vaak de andere jongens het hier doen.  Mijn vriendje is 16 maar die komt echt niet aan 8.

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4174 reacties
  • 8 maart 2025

@Diana 8 keer is echt wel veel hoor. Ik weet ook niet hoe serieus we dat moeten nemen. 😂  Gaat de meeste jongens niet lukken denk ik. Mij iig niet. Ik vind 1 of 2 keer per dag wel genoeg nu.  Ik zou niet eens de tijd hebben voor 8x.  Toen ik 14/15 was zat ik wel eens op 4 keer per dag maar dat was echt het maximum.

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 433 reacties
  • 8 maart 2025

@tim16 ik deel je twijfels.  Vriendje vertelt dat voor hem 4 keer kan maar niet leuk is.

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2450 reacties
  • 8 maart 2025

8 keer? Wow. Hoeveel eieren moet je daarvoor eten? Dat is op 1 dag wel heel erg veel. Zou mij nooit lukken ook al zou ik willen. En ook dat is nog niet voorgekomen.  3 keer is wel gebeurt en in het begin wel eens een keertje vaker als moeder natuur dat echt nodig vond 😉☺️.  En vaker liever eig niet. Als je wilt minderen zou ik bij de 3e keer edgen tot je er suf van wordt en dan heb je echt geen zin meer daarna hoor. Denk ik tenminste. 

Liefs Tover xxx

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4174 reacties
  • 8 maart 2025

@Diana 4 keer zou nog kunnen als je het over de dag verdeelt maar uit mijn ervaring was bij ronde 4 de lol er eigenlijk wel af. 😂 Toen werd het al gevoelig zeg maar. Moet na 8 keer helemaal erg zijn.

@Tover01 Dan kan TS beter 1 edge ronde gedurende de hele dag doen. 😅

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 433 reacties
  • 8 maart 2025

Broertje heeft gevraagd aan zijn vrienden: niemand komt bij 8 - en ze zijn nog jong en enthousiast. 

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4174 reacties
  • 8 maart 2025

@Diana Jongens hebben ook altijd wat hersteltijd nodig om weer te kunnen komen. 8x was mij never nooit gelukt, ook niet toen ik net begon 😂. Ik denk dat TS een beetje overdrijft.

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen