Skip to main content
Vraag

wat vinden meiden leuk

Forum|alt.badge.img+1

ik ben benieuwd wat meiden leuk vinden aan jongens

1. wat vinden meiden over t algemeen leuk aan jongens

1.  wat vind jij leuk aan jongens

en dan qua uiterlijk en innerlijk  

5 reacties

Hey SnufDePuf 

1: over het algemeen vinden meiden een jongen die niet zo kinderachtig is, aardig is en grappig is leuk. Eig van alle vriendinnen van mij heb ik gehoord dat uiterlijk niet echt uitmaakt en het meer gewoon een voorkeur en type is voor ze.

2: uiterlijk maakt mij niet echt uit. Natuurlijk wel gewoon basic hygiΓ«ne (2 keer per week douchen, deo gebruiken, elke dag tandenpoetsen etc.) Mijn voorkeur is een jongen die niet kinderachtig is, lief is, grappig is en romantisch is. Persoonlijk vind ik nerdy hobby's bij jongens echt leuk (gamen, lezen etc)

Xxx, Iemandniemandmeisje

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 166 reacties
  • 7 maart 2025

Hoi !

1. Een jongen die zichzelf is, niet stoerder doet dan die is. Vrolijk, humor, lief, gevoelens zijn belangrijk. Zelfverzekerd is ook goed maar niet eigenwijs. En dat hij grappig is en doet. Mag ook best geintjes uit halen. En ik houd van netjes, dat hij respect heeft en beleefd kan zijn.  En als hij een interessante hobby heeft is dat ook leuk.

2. Uiterlijk moet verzorgd zijn, ik houd wel van sportief, zomers lekker shirtje met korte broek bijvoorbeeld. Of stoere outfit. En mooie ogen en haren. Maar dat verschilt. 

Groetjes Tjempie xxx

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 39 reacties
  • 7 maart 2025

*onnodige quotes verwijderd door de Kindertelefoon*

​@1iemand1niemand1  thx,

maar wat vind jij kinderachtig 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 39 reacties
  • 7 maart 2025

*onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

​@Tjempie  thx

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 293 reacties
  • 10 maart 2025

ben benieuwd wat meiden leuk vinden aan jongens

1. wat vinden meiden over t algemeen leuk aan jongens

Dat ze anders zijn en mysterieus. Iedereen vindt iets anders leuk. 

1.  wat vind jij leuk aan jongens

gespierd, interessant, humor, ze zijn nuchterder

Ik knap af op macho’s en te zelfverzekerde gasten

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen