Skip to main content
Vraag

crush of niet?

• 28 februari 2025
  • 3 reacties
  • 44 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hoii ik ben een jongen van 14 jaar en ik denk dat ik een crush heb op een jongen van mijn theater, ik weet het alleen niet zeker. ik heb de laatste tijd best wel problemen met mijn gevoelens en mijn seksualiteit. elke keer als ik een appje van hem krijg voel ik een soort vlinders in mijn buik, mijn beste vriendin vertelde me laatst ook dat een andere jongen van mijn theater een crush op hem heeft en het maakt me eigenlijk best wel jaloers. nu ik het zo zeg klinkt het alsof ik echt een crush op hem heb maar ik weet het gewoon echt niet zeker want het voelt gewoon alsof mn brein me een beetje in de gek houd, als jullie weten wat ik bedoel.

3 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Topper
  • 512 reacties
  • 28 februari 2025

Het klinkt wel alsof je echt verliefd bent op hem.  Leuk, toch?

Verwarring hoort bij verliefdheid, zeker als het de eerste keer is.  Ik hoop dat het wat wordt tussen jullie!

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • 1 reactie
  • 28 februari 2025
sst4rmannn schreef:

hoii ik ben een jongen van 14 jaar en ik denk dat ik een crush heb op een jongen van mijn theater, ik weet het alleen niet zeker. ik heb de laatste tijd best wel problemen met mijn gevoelens en mijn seksualiteit. elke keer als ik een appje van hem krijg voel ik een soort vlinders in mijn buik, mijn beste vriendin vertelde me laatst ook dat een andere jongen van mijn theater een crush op hem heeft en het maakt me eigenlijk best wel jaloers. nu ik het zo zeg klinkt het alsof ik echt een crush op hem heb maar ik weet het gewoon echt niet zeker want het voelt gewoon alsof mn brein me een beetje in de gek houd, als jullie weten wat ik bedoel.

Update: ik denk dat ik hem oprecht echt leuk vind, er is alleen 1 probleem. Deze avond ging mijn crush en de andere jongen heel erg close en als een koppel doen, en toen we mijn crush er naar vroegen deed hij wel echt alsof hij hem leuk vind maar hij zegt er verder niks over. Ik weet echt niet wat ik moet doenn

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 28 reacties
  • 1 maart 2025
sst4rmannn schreef:

Wat goed dat je dit zegt!! Mijn support heb je in elk geval, ik snap prc wat je bedoelt en ik weet exact wat je kan doen: stel je voor dat die andere jongen of wie dan ook een relatie met je 'crush' heeft. Zou je dat erg vinden? Als het antwoord ja is  ->  het kan zijn dat je een soort crush op hem hebt, dit betekend dat je hem leuk vind maar ook weer niet. Je kunt nu gaan kijken of je een crush op hem zou willen hebben of niet, als dit te gehaast is kan je ook rustig aan doen en het gewoon zo laten voor een paar weken, kijk daarna of je hem nog steeds 'leuk' vind

successs

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen