Skip to main content
Vraag

Aftrekken met een jongen, hoe vraag ik dit?

• 24 februari 2025
  • 2 reacties
  • 234 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Heyy,

Ik ben een jongen van 15 en ik ben al lange tijd vrienden met een jongen. Alleen misschien is het heel raar maar ik zou graag met hem willen aftrekken en/of kussen. Gewoon iets meer dan wat we nu zijn. Ik ga wel bij hem logeren en hoop dat dat mijn kans wordt. Ik vind het wel nog spannend om zomaar te vragen of hij dat wil dus wil ik het niet direct vragen ;)

Zou iemand mij tips kunnen geven zodat ik met hem kan aftrekken en/of kussen? Ik wil echt de logeerpartij niet verpesten maar ik dwing hem natuurlijk niet.

2 reacties

Forum|alt.badge.img

Je kan gwn beginen met een film aan te zetten en dan zijn been vast te pakken en over zn lul te vrijven en dan kan je je hand zn broek in schuiven en dan gaan voelen en broek uit trekken en hem pijpen/ aftrekken

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 224 reacties
  • 25 februari 2025

Die vraag is hier veel gesteld. Daarom als je de zoekfunctie gebruikt vind je bij voorbeeld 

https://forum.kindertelefoon.nl/search?q=aftrekken%20met%20vrienden 

met 2618 topics daarover. Zonder enige twijfel staat daar iets nuttig tussen

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen