hoi, op school ben ik de laatste tijd best wel gestrest voor meerdere dingen.
Ik slaap niet meer goed, ik moet van me zelf lang en veel leren omdat ik anders bang ben dat ik iets niet ga halen of iets ga verpesten voor mijzelf of iemand anders. vaak ben ik nog tot in de nacht huiswerk aan het maken en aan het leren waardoor ik ook minder slaap krijg. ik heb nu vakantie je zou denken dat ik nu kan uitrusten, maar dat lukt niet, ik heb tot nu toe veel geleerd en nog steeds geen tijd voor mij zelf gehad.
Door alle stress op school en thuis en sport ben ik me weer gaan snijden, ik was 3maanden clean. en ik wil echt niet weer in het zelfde gat vallen, maar het word allemaal te veel en op sommige momenten ben ik bang om alleen te zijn omdat ik niet weet wat ik mezelf aan doe
op school had ik ook dat ik bijna flauw viel, ik was na de les uit het lokaal gelopen en ik voelde me toen echt heel slap en ik durfde niet meer verder te lopen, dus ik bleef staan, en ik voelde opeens mijn hart heel erg en begon te trillen. ik ben toen weer met hulp terug gegaan in het lokaal en heb 45min moeten zitten voordat het iets beter werd en voelde me nog steeds heel slap en kon bijna niet lopen. Mijn ouders waren hier heel boos over geworden. maar ik weet nog niet eens waardoor het komt en ik was echt heel bang.
vorig jaar had ik ook wel zo iets, maar dat was minder heftig dat was alleen trillen.
maar ik weet nu niet wat ik moet doen, want ik ben bang dat het erger word.