Skip to main content
Vraag

Goedkope sportlegging

• 15 februari 2025
  • 3 reacties
  • 95 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Weet iemand een winkel waar ze goedkope maar wel fijne sportleggings verkopen?  Ik wil er graag een kopen maar niet een te dure want ik kan hem niet heel vaak dragen. 

3 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2535 reacties
  • 15 februari 2025

Hey, ik weet niet of winkel namen mogen maar Decathlon is goed, Bol heeft ze, Zalando ook en Scapino. Dus dat zou moeten lukken 😉 en als de namen niet mogen, tip: zoekmachine gebruiken en kijken naar betaalbare sportleggings. 

Liefs Tover xxx

Silence
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 539 reacties
  • 16 februari 2025

Ik heb de mijne van de zeeman of nog een andere naam (ivm met anonimiteit weet ik niet of die ook op andere plekken bestaat). Hij is wel warm. Ook zag ik nik de zeeman zo blauwe met een witte streep of, misschien is dit iets? Bij ons op school erg in de mode..

Liefs 

Silence

OnlyMe
Forum|alt.badge.img+12
  • Topper
  • 706 reacties
  • 16 februari 2025

Hallo ​@Anoniem1357 

Ik heb wel 1 wat duurder merk ABYL, dat is top kwaliteit.

Sommige leggings en kleren die gaan er lelijk uit zien na een paar keer wassen of er veel mee getrainde te hebben, bij dit merk is dat niet, het is super stretchy stof en je vormen zien er goed in uit (ik weet niet of je dat wilt) Verder gaat deze kleding echt jaren mee wat handig is als je bijvoorbeeld al uitgegroeid bent.

Ik heb het even voor je opgezocht een sport legging (zwart) is het goedkoopst 34 euro, maar dan is het een keuze die je maakt, koop ik een legging van 15 euro waar ik een half jaar mee doe of koop ik er een van 34 euro die zeker 3 jaar (en meer hangt er vanaf of je uitgegroeid bent) mee gaat.

Ik hoop dat je er wat aan hebt!

-OnlyMe

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen